2. K-Sped Nissan-kupa,
az ob 5. futama
Abszolút sorrend az 1. nap után: 1. Szalay Balázs, Révész Zsolt (4x4 Off Road Club, Chevrolet Blazer) 38:13, 2. Benyó, Maurer (Cél ASE, Hyundai Galloper) 40 mp h., 3. Varga, Pocseg (Cross Country Club, Nissan Patrol) 2:22 p h., 4. Horváth B., Tóth Gy. (Premier Motorsport, Mercedes G560) 4:30 p h., 5. Lukács, Ferke (Auto Eldorado MSE, Nissan Terrano) 4:33 p h., 6. Murczin, Garamvölgyi (3D Racing, Mitsubishi Pajero) 4:48 p h.
2. K-Sped Nissan-kupa,
az ob 5. futama
Abszolút sorrend az 1. nap után: 1. Szalay Balázs, Révész Zsolt (4x4 Off Road Club, Chevrolet Blazer) 38:13, 2. Benyó, Maurer (Cél ASE, Hyundai Galloper) 40 mp h., 3. Varga, Pocseg (Cross Country Club, Nissan Patrol) 2:22 p h., 4. Horváth B., Tóth Gy. (Premier Motorsport, Mercedes G560) 4:30 p h., 5. Lukács, Ferke (Auto Eldorado MSE, Nissan Terrano) 4:33 p h., 6. Murczin, Garamvölgyi (3D Racing, Mitsubishi Pajero) 4:48 p h.
Ennek meg is lett a végeredménye: a Murczin Zsolt, Garamvölgyi Zoltán kettős bemutatott egy látványos borulást, ám utóbb folytatni tudta a küzdelmet.
Az első szelektív szakasz sem telt el események nélkül: a bajnokság éllovasa és második helyezettje került nehéz helyzetbe egy-egy fatuskó miatt. Az erdőben kijelölt úton Kis Sándorék és Gál Istvánék autójából is a futómű szakadt ki. Az új szabályok értelmében mindketten folytathatják a viadalt, igaz, kétórás büntetéssel. Rigler Zoltán nem volt ilyen "szerencsés” – neki motorhibája volt, és fel kellett adnia a küzdelmet.
Szalay Balázsnak a nap elején még meg sem fordult a fejében, hogy az élen zárja a napot. Az ok: új, az internetes pályázatra jelentkezők közül kiválasztott navigátorral, Révész Zsolttal állt rajthoz a viadalon. A fiatalember azonban, úgy tűnik, gyorsan belerázódott a versenyzésbe, hiszen Szalayék az első nap végén negyven másodperces előnnyel vezetnek a címvédő Benyó Miklós előtt. Benyóéknak végre semmi gondjuk sem volt, és akár a győzelemért is küzdhetnek, csakúgy, mint a Nissant még mindig csak tanulgató Varga Imre.