Hatalmas csatát vív egymással a Világkupa-győzelemért Carlos Sousa és az autóépítő-fenomén Jean-Louis Schlesser. A pontokért zajló küzdelem a Master-rali utódjának számító török viadalon sem szünetel az első napot a portugál, a másodikat a francia zárta az élen, úgyhogy mindössze 24 másodperc közöttük a különbség. A gyári menők közül egyébként csak ők ketten álltak rajthoz az Orient-ralin, amelyen azért még van néhány Dakart is megjárt pilóta.
Köztük Szalay Balázs, aki ezen a futamon Révész Zsolttal állt rajthoz. Az első napot a hetedik helyen zárta a páros, a másodikon viszont visszaesett a sereghajtók közé, mert három defektet kapott, ráadásul el is tévedt. "A kettes ellenőrző ponton még harmadikok voltunk, ám ezután nem sokkal kaptunk egy defektet – mondta Szalay. – A kétszázadik kilométernél ráadásul eltévedtünk és emiatt körülbelül félórás hátrányba kerültünk. Ez azonban még mindig nem minden, hiszen utána egy sziklás szakaszhoz értünk és ismét odalett két gumink. Három pótkereket tettünk a kocsiba, úgyhogy ettől kezdve óvatosan kellett közlekednünk a köves szakaszoknál.” Szalayék ezzel a hatalmas időveszteséggel a 14. helyre csúsztak vissza az összetettben, ám ők még mindig szerencsések voltak, hiszen sok volt a kieső is ezen a napon. Szerdán már mindössze 15 páros rajtolhat el az Orient-ralin.Orient-rali Cappadocia 2003, a Vk 6. futama, Törökország
2. nap, Karagol–Kurukopru (össztáv: 576 km, ebből szelektív szakasz: 317 km):
2. nap, Karagol–Kurukopru (össztáv: 576 km, ebből szelektív szakasz: 317 km): 1. Schlesser, Lurquin (francia, belga, Schlesser Buggy) 3:48:23, 2. Sousa, Magne (portugál, francia, Mitsubishi L200 Evo) 2:41 perc hátrány, 3. Komornicki, Marton (lengyel, Mitsubishi Pajero) 14:37 p h., …14. Szalay Balázs, Révész Zsolt (magyar, Chevrolet Blazer) 1:10:00 óra h.
Az állás 2 nap után: 1. Sousa, Magne 6:47:06, 2. Schlesser, Lurquin 24 mp h., 3. Komornicki, Marton 42:43 p h., …14. Szalay Balázs, Révész Zsolt 1:47:00 ó h.
Következik: 3. nap, Sereflikochisar– Taspinar (össztáv: 609.48 km, ebből a szelektív szakszok hossza: 306.84 km)