A címvédő Jean-Louis Schlesser a török Vk-futam harmadik napján átvette a vezetést legfőbb riválisától, a portugál Carlos Sousától.
A mezőny egyetlen magyar versenyzője, Szalay Balázs a keddi pocsék nap után (három defekt és harmincperces eltévedés) szerdán már annak is örült, hogy mindössze egy defektje volt. "Vannak versenyek, amikor egyetlen gumink sem lyukad ki, ezen a futamon azonban már az is öröm, ha csak egy defektünk van – vallotta be Szalay. – Szerdán körülbelül a táv felénél becsúsztunk az árokba, ám jött a többszörös kamionos Dakar-győztes Vlagyimir Csaguin, és kihúzott minket a Kamazával. Nagyon rendes volt, hiszen miattunk veszített némi időt, de még így is elsőként ért célba.”Szalayék szerdán a kilencedik helyen végeztek, úgy, hogy szinte végig az ellenfelek porában kellett közlekedniük, és jóformán semmit sem láttak.Orient-rali Cappadocia 2003, a Vk 6. futama, Törökország
3. nap, Sereflikochisar–Taspinar (össztáv: 609.48 km, ebből a szelektív szakasz: 306.84 km):
3. nap, Sereflikochisar–Taspinar (össztáv: 609.48 km, ebből a szelektív szakasz: 306.84 km): 1. Schlesser, Lurquin (francia, belga, Schlesser Buggy) 3:40:40, 2. Sousa, Magne (portugál, francia, Mitsubishi L200 Evo) 4:12 perc hátrány, 3. Komornicki, Marton (lengyel, Mitsubishi Pajero) 13:59 p h., …9. Szalay Balázs, Révész Zsolt (magyar, Chevrolet Blazer) 30:43 p h.
Az állás 3 nap után: 1. Schlesser, Lurquin 9:52:10, 2. Sousa, Magne 3:48 p h., 3. Komornicki, Marton 56:18 p h., …10. Szalay Balázs, Révész Zsolt 2:15:34 óra h.
Következik: 4. nap, Yemliha–Yenicubuk (össztáv: 488.05 km, ebből a szelektív szakasz: 253.62 km)