A török Világkupa-futam vége előtt egy nappal kijelenthetjük, rendkívül változatos küzdelmet hoz a Master-rali utódának számító viadal. Az élen mindennap változik a sorrend, pénteken éppen Jean-Louis Schlesser előzte meg Carlos Sousát. Számukra azért is különösen fontos, hogy ki nevet a végén, mert ők ketten küzdenek az összetett Vk-címért is.
Az egyetlen magyar induló, a Szalay Balázs, Révész Zsolt duó pénteken a 12. helyre zárkózott fel. "Péntekre két szelektív szakaszt jelöltek ki a rendezők, a hosszabbikon túl vagyunk, de este még vár ránk öt kilométer szelektív szakasz és húsz kilométer etap. A hosszú szelektíven két Kamaz rajtolt előttünk, úgyhogy körülbelül harminc kilométeren keresztül szinte semmit sem láttunk a portól. Sikerült őket megelőznünk, de a hármas ellenőrző pontnál visszaelőztek, mert mi túlfutottunk a pecsételési ponton, úgyhogy hét kilométer megtétele után kellett viszszafordulnunk. A Kamazok újra lehagytak, mi meg megint nyeltük a port” – mondta Szalay Balázs. Orient-rali Cappadocia 2003, a Vk 6. futama, Törökország
5. nap, Sultanhani–Ihlara (össztáv: 578 km, a szelektív szakasz: 306.73 km): 1. Schlesser, Lurquin (francia, belga, Schlesser Buggy) 16:50:49, 2. Sousa, Magne (portugál, francia, Mitsubishi L200 Evo) 3:34 perc hátrány, 3. Komornicki, Marton (lengyel, Mitsubishi Pajero) 14:27 p h., …12. Szalay Balázs, Révész Zsolt (magyar, Chevrolet Blazer) 37:49 p h.
Az állás 5 nap után: 1. Schlesser, Lurquin 16:50:49, 2. Sousa, Magne 2:16 p h., 3. Vigouroux, Winocq (francia, Chevrolet Protruck) 2:07:10 ó h., …12. Szalay, Révész 4:28:37 ó h.
Következik: 6. nap, Erkilek–Buyukkista (össztáv: 272.61 km, a szelektív szakasz: 147.72 km)