Furcsa hegyiversenyt tartanak a hét végén a kiskunlacházi repülőtéren. S hogy mitől is furcsát? Attól, hogy lejtőn vagy emelkedőn a legritkább esetben építenek repteret. Kiskunlacházán sem tették, úgyhogy csak a lebonyolítási rend miatt nevezik hegyiversenynek a hét végi gyorsasági ob-futamot mert nem test test ellen folyik majd a csata szombaton és vasárnap, hanem egyenkénti rajtoltatással, a stopper ellen küzdenek a pilóták.
A legutóbbi, hungaroringi viadallal kapcsolatban is vannak még hírek: éppen a test test elleni küzdelem kapcsán. A vasárnapi viadalon ugyanis a tízkörös viadalon Turán Frigyes rajtolt a legjobban, a nyomában azonban ott lihegett Rácz István, és látszott, hogy hatalmas csata fog kibontakozni kettejük között. A címvédő Rácz a második körben utolérte a jobban rajtoló Turánt, ám ő remekül zárta az előzési íveket. Az egyik kanyarban aztán Rácz túl későn fékezett, hátulról megtolta a Mitsubishit, amely kicsúszott a pályáról. Rácz elvileg megnyerte a futamot, ám utóbb a felügyelő testület tíz másodperces büntetést szabott ki rá, aminek következtében Turán és Barta Attila mögé a harmadik helyre esett vissza. Nos, a hét végén alkalom nyílik a visszavágóra. A Shell V-Power Racing Renault Clio-kupa résztvevői számára afféle bemelegítés lesz ez a viadal (azon túl természetesen, hogy értékes pontokért zajlik a küzdelem), ők ugyanis egy hét múlva a Formula–1-es Magyar Nagydíj betétfutamán igazán elittársaságban lépnek pályára a Hungaroringen.Intersoft-kupa, az ob 7–8. futama, Kiskunlacháza A program. Szombat: 9.00–11.05: első versenyfutamok, 11.25–13.30: második versenyfutamok, 13.50–15.55: első időmérő edzések, 16.15–18.20: második időmérő edzések. Vasárnap: 9.00–9.15: első versenyfutamok, 11.25–13.40: második versenyfutamok