Izgalmasan alakult a hatnapos törökországi tereprali Világkupa-futam fináléja. Az elmúlt egy hétben Carlos Sousa és Jean-Louis Schlesser váltotta egymást az összetett élén, és noha az utolsó napon a portugál volt a gyorsabb, négy másodperccel (!), a francia autóépítő fenomén győzedelmeskedett. Ez a siker azért volt fontos számára, mert pillanatnyilag már csak Sousa lehet veszélyes rá a Világkupa-pontversenyben.
A mezőny egyetlen magyar párosa, a Szalay Balázs, Révész Zsolt duó jó napot tudhat maga mögött: nem tévedt el, és egy defekttel megúszta az utolsó szakaszt. "Összességében elégedett vagyok, hiszen az autónk majdnem háromezer kilométert tett meg nagyobb gond nélkül – mondta Szalay Balázs. – Biztató részeredményeket produkáltunk, a Dakarra való felkészülés szempontjából rendkívül hasznos volt ez a viadal.”Orient-rali Cappadocia 2003, a Vk 6. futama, Törökország 6. nap: Erkilek–Buyukkista (össztáv: 272.61 km, a szelektív szakasz: 147.72 km): 1. Sousa, Magne (portugál, francia, Mitsubishi L200 Evo) 1:50:11, 2. Schlesser, Lurquin (francia, belga, Schlesser Buggy) 2:29 perc hátrány, 3. Komornicki, Marton (lengyel, Mitsubishi Pajero) 5:28 p. h., …6. Szalay Balázs, Révész Zsolt (magyar, Chevrolet Blazer) 13:23 p. h. Végeredmény: 1. Schlesser, Lurquin, 18:42.33, 2. Sousa, Magne 4 másodperc hátrány, 3. Komornicki, Marton 2:30.15 óra hátrány, …10 Szalay, Révész 4:38:41 óra hátrány