Ralf Schumi versenyezhet

Munkatársunktól MunkatársunktólMunkatársunktól Munkatársunktól
Vágólapra másolva!
2003.09.09. 21:23
Címkék
Kezdjük azzal a hírrel, ami nekünk, magyaroknak talán a legfontosabb a hét végi monzai viadal szempontjából. A Magyar Nagydíj szombati szabadedzésén lábsérülést szenvedő Ralph Firman átesett az első orvosi vizsgálaton Londonban, amely után azt mondta, hogy jól van és szeretne indulni a hét végi olasz viadalon.
Az orvosi vélemény szerint Ralf Schumacher agyrázkódása már a múlté (Fotó: Czagány Balázs)
Az orvosi vélemény szerint Ralf Schumacher agyrázkódása már a múlté (Fotó: Czagány Balázs)
Az orvosi vélemény szerint Ralf Schumacher agyrázkódása már a múlté (Fotó: Czagány Balázs)
Az orvosi vélemény szerint Ralf Schumacher agyrázkódása már a múlté (Fotó: Czagány Balázs)
Az orvosi vélemény szerint Ralf Schumacher agyrázkódása már a múlté (Fotó: Czagány Balázs)
Az orvosi vélemény szerint Ralf Schumacher agyrázkódása már a múlté (Fotó: Czagány Balázs)
Az utolsó szót azonban nem ő mondja ki, hanem a Formula–1 hivatalos orvosa, Sid Watkins, aki csütörtökön vizsgálja meg az ír versenyzőt. A legutóbbi viadalon és a múlt heti monzai teszt első napján Baumgartner Zsolt helyettesítette a Jordan pilótáját, és bár reméli, hogy Firman meggyógyul, most is készen áll arra, hogy kisegítse a csapatot, ha szükség lenne rá. Egyelőre azonban annyi biztos, hogy részt vesz a csapat péntek reggeli tesztjén.
Nemcsak Firmant, a múlt heti edzésen gumifalnak csapódó Ralf Schumachert is orvosi vizsgálatnak vetették alá kedden. A Williams németje agyrázkódást szenvedett és bár az utóbbi napokban még sokszor fájt a feje, az orvosi vizsgálatok szerint nincs akadálya annak, hogy induljon a hét végi viadalon.
Kérdés, milyen Michelin-abroncsokkal. Az MTI információi szerint a Williams és a McLaren vezetői megbeszélést tartottak a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) vezetőivel a Michelin-gumikról, és a helyzet továbbra sem egyértelmű. Martin Whitmarsh, a McLaren-Mercedes igazgatója kijelentette, egyáltalán nem biztos abban, hogy az új gumik megfelelnek a szabályoknak, de azt sem tudják, mi várható, ha a régieket használják.
Amint arról korábban már beszámoltunk, az egész hercehurcának az az oka, hogy az FIA az eddigiektől eltérően most már nemcsak a verseny előtt, hanem a leintés után is ellenőrzi majd a versenygumik szélességét.
A Michelin egyébként bemutatta új abroncsait az FIA-nak, amely szabályosnak találta őket, és engedélyezte használatukat a hét végi, monzai viadalon.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik