Michael Schumacher összecsapott egy vadászbombázóval. Persze, a különös teszt nem arra irányult, hogy megnézzék, használható-e a Ferrari háború esetén, hanem a két jármű gyorsaságát hasonlították össze.
A hatszoros világbajnok 2–1-re elveszítette a csatát, de már az is rendkívül meglepő volt, hogy a 600 méteres távon az F2003-GA le tudta győzni az Eurofighter Typhoont (900 és 1200 méteren a vadászrepülőben ülő olasz űrhajós, Mauricio Chelli volt gyorsabb). A vadászbombázó egyébként mindössze az első négyszáz métert tette meg a Baccarini reptér aszfaltján, utána felemelkedett a levegőbe. Szurkolók ezrei kísérték figyelemmel a helyszínen a különös csatát, amelynek a végén Schumacher így nyilatkozott: "Érdekes verseny volt, annak ellenére, hogy nem nehezedett rám akkora nyomás, mint amikor Montoyával küzdöttem.”Érdekesség, hogy a Ferrari 600 kilós és a végsebessége 369 km/óra, miközben a vadászgép (az összes felszereléssel) 21000 kilogram súlyú és 2450 km/órás sebességre képes.Korábban is volt már versenyautó– repülőgép párharc, nem is egy, az elsőt 1931-ben tartották – akkor Tazio Nuvolari egy Alfa Romeót állított csatasorba egy kétfedeles Caproni ellenében. Szintén a Ferrarihoz kapcsolódó hír, hogy brit lapértesülés szerint Kimi Räikkönen 2005-től felváltja Rubens Barrichellót a vörös négykerekűben. S ha már az átigazolási pletykáknál tartunk, itt van egy a Minardival kapcsolatban: a kiscsapatnak köztudottan két üres pilótaülése van, de persze a jelentkező jóval több. Ma éppen az indiai Narain Karthikeyan teszteli az autót Vallelungában. Az indiai nagyon szeretne a Formula–1-ben szerepelni, ám a pilótaülésért többek között a magyar Baumgartner Zsolttal kell megküzdenie, akinek a menedzsere szintén felvette a kapcsolatot a Minardival.Körözik Irvine-t
LONDON. Elfogató parancsot adott ki az illetékes londoni bíróság csütörtökön Eddie Irvine ellen, akit a rendőrség még a nyáron gyorshajtáson kapott – egy robogó nyergében. A volt Formula–1-es pilóta, aki a Ferrarival világbajnoki második volt, júliusban a londoni Hyde Parkban motorozott, amikor a rendőrök megállították, mert túllépte a 30 mérföldes (48 kilométer/órás) sebességhatárt. Az ellenőrzés során kiderült, hogy Irvine jogosítványa nem is érvényes a kismotorra, ráadásul a robogónak kötelező biztosítása sem volt. A drákói brit közlekedési rendszabályok alapján mindez együtt már bírósági tárgyalást von maga után, és Irvine-t be is idézték a londoni rendőrbíróságra. A szerdán esedékes tárgyaláson azonban nem jelent meg, és ki sem mentette magát, ezért az eljáró bíró csütörtökön elfogató parancsot adott ki ellene.