Willi Weber, a Schumacher fivérek menedzsere a német Bildnek adott nyilatkozatában elárulta, hogy tárgyalt Ralf Schumacher jövőjéről Flavio Briatoréval, a Renault-istálló vezetőjével. Az olasz üzletember azonban cáfolta barátja szavait. Ezek után úgy tűnik, Weber csak a Williamst akarja sürgetni a folytatásról szóló tárgyalásokban.
A Ferrari és ellenfelei úgy vélik, a malajziai hôségben megváltoznak az erôviszonyok
A Ferrari és ellenfelei úgy vélik, a malajziai hôségben megváltoznak az erôviszonyok
"Briatoréval megegyeztünk, a szerződés aláírása már csak formalitás. Ha a Bahreini Nagydíjig nem tudunk megegyezni a Williams-istállóval, Ralf mindenképpen elhagyja jelenlegi csapatát. Nincs idekötve a BMW-hez" – mondta Weber. Dr. Mario Theissen, a BMW sportigazgatója Ausztráliában kijelentette, hogy a müncheniek sem ragaszkodnak a pilótához. Briatore nem sokáig habozott Weber állításainak cáfolásával. "Valóban találkoztam Willivel Melbourne-ben, és beszélgettünk is, mert barátok vagyunk. Ám Ralf esetleges szerződtetéséről nem esett szó sem a hét végén, sem korábban" – nyilatkozta Briatore. A Renault-istállóhoz Fernando Alonsót 2006, Jarno Trullit 2004 végéig köti szerződés, és Briatorénak opciója van Mark Webberre, akit bármelyik szezon végén elhívhat a Jaguar-csapattól. Az ausztrált azonban a Williams is szívesen látná a 2005-től mclarenes Juan Pablo Montoya helyén. Ha pedig Ralf is elmegy (a németnek a Toyota állítólag kiváló ajánlatot tett), Webber még jobb eséllyel indul valamelyik grove-i állásért. A Ferrarit üldöző csapatok a távolabbi jövőről is beszélnek, pedig a legfontosabb feladatot már a következő hetekben meg kell oldaniuk. A Scuderiát kellene valahogy utolérniük, mert ha Michael Schumacher és Rubens Barrichello úgy folytatja, ahogy Ausztráliában elkezdte, igen egyhangú szezon áll még előttünk. "Sokkoló volt a Ferrari teljesítménye, de tavaly is hasonlóan gyorsak voltak Melbourne-ben, Malajziában pedig már botladoztak" – mondta Pat Symonds, a Renault mérnök-igazgatója. "Nem fogják az összes versenyt így uralni, a gumiháború miatt folyton változnak majd az erőviszonyok" – tette hozzá David Coulthard, a McLaren skót versenyzője. A roppant gyenge hétvégét produkáló wokingiak eljárást indítottak házon belül, hogy kiderítsék, mitől szorultak vissza a középmezőnybe. Schumi maga is úgy véli, hogy a hűvös idő miatt volt egyszerű dolga csapatának az idénynyitón, és a helyzet megváltozik a malajziai hőségben. "Sepangban sokkal tisztább képet kapunk az erőviszonyokról. Ha ott is nyerni tudunk, erős szezonunk lesz" – mondta a hatszoros vb-első. Kedden az FIA bejelentette, hogy a következő két versenyig biztosan nem változik meg az időmérő rendszer.