Angyalfi Octaviát vezet

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2004.03.24. 20:51
Címkék
Alig másfél hét múlva kezdődik a rali országos bajnokság, de még mindig van jó néhány titok az élmezőnnyel kapcsolatban.
Ifjabb Angyalfi Károly Octaviára cserélte a kék Subarut (képünkön) – úgy gondolja, így biztosabb háttérrel tud majd versenyezni (fotó: Meggyesi Bálint)
Ifjabb Angyalfi Károly Octaviára cserélte a kék Subarut (képünkön) – úgy gondolja, így biztosabb háttérrel tud majd versenyezni (fotó: Meggyesi Bálint)
Ifjabb Angyalfi Károly Octaviára cserélte a kék Subarut (képünkön) – úgy gondolja, így biztosabb háttérrel tud majd versenyezni (fotó: Meggyesi Bálint)
Ifjabb Angyalfi Károly Octaviára cserélte a kék Subarut (képünkön) – úgy gondolja, így biztosabb háttérrel tud majd versenyezni (fotó: Meggyesi Bálint)
Ifjabb Angyalfi Károly Octaviára cserélte a kék Subarut (képünkön) – úgy gondolja, így biztosabb háttérrel tud majd versenyezni (fotó: Meggyesi Bálint)
Ifjabb Angyalfi Károly Octaviára cserélte a kék Subarut (képünkön) – úgy gondolja, így biztosabb háttérrel tud majd versenyezni (fotó: Meggyesi Bálint)
A hét elején kiderült, a hatszoros bajnok ifjabb Tóth János anyagi okok miatt az idén nem száll harcba az elsőségért, de rajta kívül is vannak jó néhányan, akik az abszolút bajnoki elsőségre pályáznak. Itt elsősorban a World Rally Cart irányító pilótákra gondolunk, akik közül ifjabb Angyalfi Károly úgy döntött: típust vált. Tavaly egy vadonatúj Imprezát állított csatasorba, de utóbb kiderült, nem volt minden "kerek".
– Azért döntöttem az Octavia mellett, és azért az utolsó pillanatban, mert folyamatosan tárgyaltunk a támogatókkal. A Skoda azért tűnik jó választásnak, mert azzal végre végig tudunk csinálni egy komplett idényt. Végre lesz a kocsinkon biztosítás, ami eddig sohasem volt, végre tudunk majd tesztelni, végre rajthoz állhatunk külföldi versenyeken. És nem utolsósorban végre újra élvezhetem majd a versenyzést. Mert tavaly bizony ez sem sikerült. Ha nincs meg a háttér, ha nincs elég gumi… Szépen hangzott, hogy új Subaruval megyünk, csak éppen nem állt össze a háttér.
– A választáskor csak az Octavia neve került szóba?
– Gondolkodtunk a Hyundaion is, de végül a Skoda meggyőzőbb volt. Két hónappal ezelőtt kint voltam a gyárban tesztelni, és öt kilométert megtettem az Evo3-as Octaviával. Persze, amilyen szerencsés vagyok, pont esett a hó, ennek ellenére nagyon tetszett a kocsi. Csodálkoztam, hogy mennyire gyors a Subaruhoz képest. Persze, ha azt veszszük, hogy az Impreza ügyfélautó volt, ez meg gyári, végül is nincs min meglepődni.
– Megvásárolják, vagy bérlik a kocsit?
– Béreljük, de a saját csapatunk szervizeli majd a versenyeken egy cseh mérnök segítségével. Az egyetlen gondom az, hogy rövid időn belül már a negyedik időpontot kaptuk arra vonatkozóan, mikor mehetünk a kocsiért. Ha hétfőn is halasztást kérnek, nem tudom, mi lesz az Eger-ralival.
– Mire lehet jó ez az Octavia a magyar mezőnyben?
– Nem tudom, mert egyelőre azt sem tudom, hogy ki mivel áll rajthoz. Akárhányszor beszélek az emberekkel, anynyiszor mondanak különböző típusokat. Így egy kicsit nehéz tippelni.
– Azért csak kitűztek valami célt…
– Mindenkinek az az álma, hogy dobogóra álljon.
– Bajnoki cím?
– Attól még messze vagyunk. Egyelőre nem látom azt a hátteret, amely az aranyérem megszerzéséhez kell. Persze, ez nem azt jelenti, hogy feltartott kézzel megyünk a versenyekre, ha lesz esélyünk, megpróbálunk élni vele.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik