Az utóbbi három évben ők voltak az F2-es kategória bajnokai, méghozzá úgy, hogy megszorongatni is kevesen tudták őket. A Bútor Róbert, Tóth Vilmos kettős hasonló folytatásban bízik, bár a pilóta egyelőre óvatosan fogalmaz, hiszen az idén először kiírt Szuper1600-as bajnokságban lesz néhány nehéz ellenfele.
A második versenytôl már egy Citroen C2-est irányító Bútor, Tóth kettôs számára az idén sem lehet más a cél, csak a bajnoki cím (Fotó: Meggyesi Bálint)
A második versenytôl már egy Citroen C2-est irányító Bútor, Tóth kettôs számára az idén sem lehet más a cél, csak a bajnoki cím (Fotó: Meggyesi Bálint)
Az már biztos, hogy az eredeti tervekkel ellentétben a jövő hét végi idénynyitóra nem érkezik meg a vadonatúj C2-es Citroen. Az ok: a Citroen Sport egyik beszállítója öthetes késésben van, így nem készültek el az autókkal. Igen, így, többes számban, hiszen Európa többi sorozatába sem jutnak el időben a C2-esek. Így aztán egy Szuper1600-as Saxóval kezdi az idényt a címvédő – ezzel a típussal egyszer már versenyzett Bútor, méghozzá a tavalyelőtti Cardabelles-ralin, amelyen az előkelő nyolcadik helyen végzett. A Saxo amúgy megkapta a legújabb fejlesztéseket, úgyhogy sokkal ütőképesebbé vált elődjénél. "Nagyon vártam az új versenyautót, de őszintén szólva nem bánom, hogy a téli szünet után a megbízható és már ismert Saxóval vághatok neki az idénynyitónak – mondta Bútor. – Persze a C2-esnek is jónak kell lennie, hiszen egy év tesztelés után nem hozhatnak ide egy rossz kocsit. Csak amit nem ismer az ember, attól mindig tart egy kicsit. Senki sem szeret visszalépni, én meg különösen nem, úgyhogy a célunk a bajnoki cím. Ha sikerül nyernünk, akkor valószínűleg az idén is megméretjük magunkat egy külföldi futamon." A Citroen-Total Rallye Team pénteki sajtótájékoztatóján az is elhangzott, a tavaly kétversenyzős csapat színeiben az idén újra csak egy páros szerepel. A Herczig Norbert, Herczig Róbert kettős tavaly remek csatákat vívott Bútorékkal, és a Citroen Pásztor továbbra is támogatta volna a szimpatikus párost, csakhogy a költségvetés tavaly két részből állt össze. Az egyiket adta a hazai importőr, a másikat Herczigék szponzorai – nos, ebből a másik részből hibádzott most valamennyi, így közös megegyezéssel pihentetik a másik Saxót.