Dupláztak a győztesek

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2004.05.02. 21:59
Címkék
Nem változott a forgatókönyv az első naphoz képest a hungaroringi idénynyitón  legalábbis ami a győztesek személyét illeti. Minden géposztályban ugyanazok állhattak a dobogó legfelső fokára, akik szombaton.
Wéber simán duplázott a nyitányon (Fotó: NS-archív)
Wéber simán duplázott a nyitányon (Fotó: NS-archív)
Wéber simán duplázott a nyitányon (Fotó: NS-archív)
Wéber simán duplázott a nyitányon (Fotó: NS-archív)
Wéber simán duplázott a nyitányon (Fotó: NS-archív)
Wéber simán duplázott a nyitányon (Fotó: NS-archív)
A legnagyobb érdeklődés a két márkakupa viadalát kísérte, hiszen ott egyformák a feltételek, a pilóták tudása dönt a helyezésekről. A tavaly életre hívott Renault Clio-kupában Wéber Gábor továbbra is verhetetlen – simán nyeri a versenyeket, legfeljebb megközelíteni tudják, megelőzni nem. Az Astra-kupában ezzel szemben mindig többesélyes a küzdelem, főleg ha még az eső is besegít egy kicsit az izgalmak fokozásába. A rajt után Bíró Géza fordult elsőként a célegyenes utáni kanyarba, de nem sokkal később kicsúszott a pályáról és a gumifalba csapódott. Nem járt sokkal jobban az őt az élen követő Szamosvári Béla sem – ő is a gumifalban kötött ki. Végül Assenbrenner Tibor állhatott a dobogó legfelső fokára.
A kistúraautósoknál Kincses István ezúttal Vinoczai Attilát előzte meg az első helyért folyó csatában, a nagytúraautósok között Rácz legalább annyira megközelíthetetlen, mint Nissany a formulaautósok versenyében.

Csuka Gabona-kupa, az ob 2. futama, Hungaroring
Túraautók 1600 kcm alatt:
1. Kincses István (Kincses Turbó Team, Mazda RX7) 34:00.940, 2. Vinoczai (Mogul Motorsport, Ford Puma) 26.214 mp h., 3. Csuti (Burg Bau Motorsport, Honda Civic) 1:03.777 p h., 4. Szigeti (Orion Motorsport, Honda Civic) 1:27.376 p h., 5. Burghardt (Burg Bau Motorsport, Peugeot 206) 1:44.681 p h., 6. Újházi (Marcali Opel ASE, Peugeot 205 GTi) 2:03.901 p h. Túraautók 1600 kcm fölött: 1. Rácz István (BOVI Motorsport, Porsche) 27:55.320, 2. Pólya M. (Rich SE, BMW 320i) 39.723 p h., 3. Pólya Á. (Rich SE, BMW M3 Evo2) 1:15.228 p h., 4. Butyka (Dream Motorsport, BMW) 1:29.008 p h., 5. Zengő (Adrenalin Racing Team, Seat Leon Cupra) 1:33.047 p h., 6. Rátkai (BOVI Motorsport, Porsche 996) 1:41.293 p h. Formulaautók: 1. Chanoch Nissany (Szász Racing, Coloni Nissan) 18:16.94, 2. Pödör (Patkó AMSE, Formula–Renault 2000) 52.85 mp h., 3. Balatincz (Patkó AMSE, Opel Lotus) 1 kör h., 4. Eszenyi (Volán ASC, Dallara–VW) 1 k. h., 5. Steiner (Szász Racing, Formula–Renault) 1 k. h., 6. Csüllög (Volán ASC, van Diemen) 1 k. h.
Shell V-Power Renault Clio-kupa: 1. Wéber Gábor (Zengő Motorsport) 32:23.284, 2. Bárkovics (Szélesi Motorsport) 18.160 mp h., 3. Zollner (Zengő Motorsport) 20.013 mp h., 4. Jánosi (J. B. Motorsport) 24.583 mp h., 5. Herczog (Zengő Motorsport) 31.663 mp h., 6. Mikl (Főnix Motorsport) 38.969 mp h.
Mobil1 Opel Astra Classic-kupa: 1. Assenbrenner Tibor (G-Kart Racing) 38:08.202, 2. Veégh (J. B. Motorsport) 12.063 mp h., 3. dr. Grigalek (J. B. Motorsport) 26.790 mp h., 4. Vida (Zengő Motorsport) 32.147 mp h., 5. Walter (Főnix Motorsport) 35.158 mp h., 6. Pantl (Zengő Motorsport) 40.079 mp h.
Következik (május 29–30.): 42. nemzetközi autós hegyiverseny, az ob 3-4. futama, Pécs
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik