Barrichello döntése érthető, hiszen ha minden igaz, várja őt a BAR-istálló, amely a Honda műszaki és anyagi háttere segítségével meg tudja teremteni neki ugyanazokat a feltételeket, mint a Ferrari. Ám természetesen ez még nem lett volna elég a váltáshoz, Barrichello biztosan többet remél a BAR-tól, mint amit a Ferraritól valaha is megkaphatott volna.
Barrichello jól jár, mert…
…kilép Schumacher árnyékából;
…vezérpilóta lehet egy élcsapatnál;
…a Honda jóban van a brazilokkal.
Barrichello jól jár, mert…
…kilép Schumacher árnyékából;
…vezérpilóta lehet egy élcsapatnál;
…a Honda jóban van a brazilokkal.
Ha nem is keresi meg a Ferrarinál megszokott, több mint tízmillió dolláros éves fizetését (ezt azért kétségbe lehet vonni), eltűnik mellőle Michael Schumacher, akinek az árnyékából képtelenség volt kilépni a Ferrarinál és korábban a Benettonnál. A még mindig az első győzelmére hajtó BAR-nak pedig fennállása jelen szakaszában kell egy olyan versenyző, akinek vannak friss győzelmi tapasztalatai. Erre a brackleyi gárdának akkor is szüksége van, ha meg tudja tartani Jenson Buttont, az angol vállán ugyanis már óriási a teher, ráadásul sokan örök igazságnak tartják, hogy a győzelemhez vezető legrövidebb út maga a győzelem megtapasztalása.
A Honda pedig nyerni akar, és a jelek szerint nem kockáztat tengerentúlról áthívandó versenyzővel - legyen az Champ Car- vagy IRL-menő -, inkább a biztosat választja. Ugyanakkor a csapat vezetői gyakran hangoztatják, hogy Button már maga köré építette a csapatot, amely olyanná válhat, mint a Ferrari Michael Schumacherrel. Ha ez a helyzet, és Button ki tud szabadulni williamses szerződéséből, hogy a BAR-nál maradhasson, akkor Barrichello nem jár sokkal jobban, mint Maranellóban.
Ha viszont Buttonnak a Williamsnél kell versenyeznie, akkor szabad a másik autó, amelybe jöhet valaki Amerikából, vagy maradhat Szato Takuma. A japán esetében nagyon rezeg a léc, de még hat versenye van arra, hogy szépítsen eddigi igen gyatra idényén. Ám ha ez sikerül is neki, akkor is Buttontól függ, hogy a BAR-nál folytatja-e.
Massa nem félFelipe Massa elárulta, nem tart attól, hogy Michael Schumacher csapattársaként nagy nyomás nehezedik majd rá, és nem érzi, hogy emiatt félnie kellene. "Most kapom meg a lehetőséget arra, hogy bebizonyítsam, mit tudok. Michaeltől nem szégyen kikapni, de ha olykor gyorsabb leszek nála, az mindenkinek feltűnik majd. A Ferrari azért számít rám, mert már megmutattam, mit érek. A BMW is hosszabbítani akart velem, és Peter Sauber is szomorú, hogy elmegyek" - mondta Massa, akinek jó esélye van arra, hogy Schumi visszavonulásáig a csapattársa legyen. Közben Valentino Rossi, a MotoGP világbajnoki címvédője Fioranóban tesztelte a Ferrarit, ezzel pedig újra elindította a pletykákat, amelyek szerint egyszer majd két kerékről négyre vált.