Nagy-Britanniában piacra dobják a Formula Money nevű új adatgyűjteményt, amelyben a száguldó cirkusz pénzügyeit taglalják – húsz évre visszamenőleg. Az összeállítás szerzői elmondásuk szerint tényekre alapoznak, nem pedig légből kapott információkra.
A kiadvány a 2007-es idényre vonatkozóan is több érdekes információt közöl. Az F1 idei pénzforgalma 4.3 milliárd dollár, amelynek legnagyobb része a csapatok tulajdonosaitól származik, ez az összeg 1.47 milliárd dollárra tehető.
A Formula–1-be ebben az évben 834 millió dollár szponzorpénz szivárgott, a legbőkezűbb a Ferrarival szerződésben álló Philip Morris, amely az utolsó dohányvállalat a világbajnoki sorozatban.
A Formula Money a versenyrendezésről is részletes adatokat közöl. Öt évvel ezelőtt a nagydíjak házigazdái átlagosan 11.3 millió dollárt fizettek a Formula One Mana gementnek, de ez az érték 2007re 70 százalékkal megnőtt, átlagosan 19.3 millió dollárt kell letenni a cél érdekében. A hirtelen növekedésben nagy szerepük van az ázsiai országoknak, amelyek korábban elképzelhetetlen nagyságrendű „foglalót” fizetnek egy-egy nagydíjért.