Kalandos nap után a négy Világkupa-pontot érő ötödik helyről várja a szaúd-arábiai sprintverseny záró napját a Palik László, Darázsi Gábor kettős. A szerdai volt a vízválasztó nap a viadalon – 300 kilométeres szelektív szakasszal a dűnék és a tevefű között, folyamatos irányváltásokkal. Palikék körülbelül a harmincadik kilométernél defektet kaptak (pedig a pilóta kifejezetten óvatos volt, nem engedte le túlságosan a gumikat, mégis...), és mert a baj nem jár egyedül, tönkrement a kerékpisztoly, úgyhogy csavarkulcscsal kellett kereket cserélni. A normálisan két és fél perces akció így hat percet vett igénybe, úgyhogy jó néhányan megelőzték a magyar kettőst. „Elborult az agyam, és úgy tapostam a gázt, mintha az életünk múlna rajta – mondta Palik. – Mentünk árkon-bokron keresztül, szokásomtól eltérően nem kímélten az autót, úgyhogy az utolsó ötven kilométeren már nem volt olyan része, amelyből ne jöttek volna furcsa hangok, de becsületére legyen mondva, kibírta.” A szervizcsapatnak lesz dolga, viszont a taktika (pontosabban az, hogy nem volt taktika, csak eszeveszett száguldás) bevált – Palikék remek pozícióból várják a záró napot, amelyen 180 kilométeres szelektív szakasz vár a mezőnyre.