Még az F1-ben is gyorsul az élet. Általában akkor szokott először változni a kép, amikor lecsengenek az idény eleji versenyek, most azonban hamarabb jönnek a változások.
A következő futam, a Bahreini GP szervezői például bocsánatkérő levelet fogalmaztak, mert a vb-t igazgató Formula One Management utasítására a McLaren-Mercedes a boxutca utolsó garázsában kap helyet – ahogy az lenni is szokott, ha egy csapat a konstruktőrök pontversenyének végén zár az előző szezonban. Márpedig a McLaren a kémügy miatti büntetése miatt ott fejezte be a 2007-es évadot, hiába lett két pilótája a második és a harmadik egyéniben. Ám az angol csapat többek között erre való hivatkozással érte el, hogy különleges módon az ötödik helyet kaphassa meg 2008-ban a boxutcában – nyilván nem függetlenül attól, hogy ott több a terület, mint a végeken, meg attól sem, hogy furán mutatna a cirkusz egyik leggazdagabb alakulata a Force India mellett.
„Mi mindig figyelünk rá, hogy a szurkolók kedvenc csapatuk garázsával szemben foglalhassanak helyet a nézőtéren, ezúttal azonban kénytelenek vagyunk bocsánatot kérni a kései változtatásért, és egyúttal elfogadni, hogy a szabályok alapján a McLaren helye valóban a boxutca végében van” – hangzott a nyilatkozat, amely azért is érdekes, mert egy bahreini cég, a száz százalékban állami kézben lévő Mumtalakat a McLaren harmincszázalékos tulajdonosa...
Korábban az is kiszivárgott, hogy az időmérő sokat szidott harmadik szakaszának végén már most bevezetik a limitidőt, hogy a gyors körüket befejezők ne cammoghassanak az aszfaltcsíkon – közben esetlegesen akadályozva a többieket –, visszafogva üzemanyag-fogyasztásukat. Ha hinni lehet az FIA egyik szóvivőjének tulajdonított nyilatkozatnak, a levezető körre szabott limitidő egy normál köridő százhúsz százaléka lesz.