Az első címvédést már a sze zon kezdete előtt elkönyvelhette a 2008 tavaszán duplázó (bajnokságot és kupát nyerő) Bayern München. A bajor gárda ugyanis – mondhatni, szokás szerint – a legtöbb bevételt könyvelheti el mezszponzorától: a Deutsche Telekom az eredmények függvényében akár húszmillió eurót is átutalhat a münchenieknek. A Bayern legfeljebb akkor kénytelen osztozni az első helyen a Wolfsburggal, ha a „farkasok” valami csoda folytán a Bundesligában és a Német Kupában is az élen végeznek, a bajorok pedig nem csupán a hazai, de a nemzetközi fronton (Bajnokok Ligája) is betliznek.
A Wolfsburg könyvelését ugyanakkor nehéz átlátni, hiszen a százszázalékos tulajdonos Volkswagen egyben mezszponzor is, így a 15-20 millió euró közötti összeget sokan csak becslésnek tartják. Érdekesség, hogy a VfL az ősszel nem is a VW-t reklámozza, hanem gyermeksegélyezési programot népszerűsít.
Az élvonalban szereplő csapatok legalább 122 millió eurós bevételre számíthatnak a mezreklámokból.