Egyedülálló rendszert fejlesztett ki a Magyar Vízilabdaszövetség és a vele kapcsolatban álló számítástechnikai cég: egy, a pólómérkőzésekre formált szoftver segítségével ma valamennyi első osztályú bajnoki mérkőzés – férfi- és női összecsapás egyaránt – élőben követhető a szövetség honlapján (www.mvlsz.hu). De nem csupán az eredmény változását, hanem minden egyes támadást rögzít a rendszer, azaz a labdaszerzést, a védett lövést, a kiállítást és így tovább. Ehhez nem kell más, mint minden meccs helyszínén egy laptop, egy internetes kapcsolat, továbbá egy értő kéz, amelyik a megfelelő gombot nyomja meg a találkozó folyamán. Természetesen a rendszer mást is tud: minthogy a különböző mozzanatok egyszersmind játékosokhoz is köthetők, mindenkiről statisztikát is vezet, azaz naprakészen megtalálható, hogy például ki hány gólt lőtt, hányszor volt kiállítva.
Az elmúlt hét végén hagyományos módon Budapesten tartották az európai kupák sorsolását, és a ceremóniát megelőzően a szövetség képviselői rövid bemutatót tartottak a LEN illetékeseinek: az egyik kivetítőn a pekingi olimpiai döntő dicső képei pörögtek, a másikon azt láthatták, miként használják a rendszert, a harmadikon pedig azt, hogy mit lát az oldalt kívülről figyelő pólóbarát. A hatás egyértelmű volt: az európai szövetség illetékeseit lenyűgözte a magyar technika, januárban immár széles körű prezentáció következik egy nagyobb vízilabdás fórumon, azt követően pedig alighanem a LEN is átveszi a magyar rendszert, hogy segítségével mindenki számára hozzáférhetőek legyenek az európai kupák és a kontinensviadalok történései. A vívásból ismert találatjelzők, a kajak-kenus rajtgépek és az öttusaviadalok pontszámláló szisztémája után újabb sportágban jut főszerephez egy magyar találmány.