„Egy sportember vagyok, nem egy márka nagykövete, amellett, hogy az Adidasnál én vagyok az első számú kapus. Viszont az nem az én stílusom, hogy alsónadrágban pózoljak – mondta Neuer. – Ki nem állhatom a vörös szőnyeget, én sokkal jobban szeretem a zöld füvet. Sokkal jobban érzem magam a pályán, ahol mindig a legjobbra törekszem, és arra, hogy mindig jobb legyek."Neuer. – Ki nem állhatom a vörös szőnyeget, én sokkal jobban szeretem a zöld füvet. Sokkal jobban érzem magam a pályán, ahol mindig a legjobbra törekszem, és arra, hogy mindig jobb legyek."
Azzal Neuer is tisztában van, hogy kapusként nehéz versenyre kelnie egy vérbeli gólgyárossal.
„A mérkőzés utáni összefoglalókban leginkább a gólokat mutatják, a gólhelyzeteket, a gólpasszokat. A néző többnyire nem emlékszik arra, hogyha kapusként bravúrosan védek egy kiélezett helyzetben."
A bajor kapus szerint a világbajnoki siker átértékelte pályafutását, mondván: a vb-aranyéremmel a futballtörténelemben ért el felejthetetlent, ilyenkor a Bayern Münchennel aratott sikerek csupán másodlagosak. A 28 éves kapus idén a Bayernnel bajnokságot és honi kupát nyert, majd a szezon megkoronázásaként világbajnoki címet nyert a német válogatott oszlopos tagjaként.
Nos, a spanyolok sem voltak restek, azonnal megtalálták azt a promóciós videót – amely itt tekinthető meg –, amelyen Neuer a világhírű Madame Tussauds panoptikum berlini részlegének felkérésére pózol, hogy a róla készített élethű máshoz adatokat gyűjtsenek a szakemberek. Bizony, még fehérneműben is, amely akkor kevésbé zavarta, mint amikor a portugált fotózták... Bár azért azt adjuk neki, hogy ez nem teljesen egyenlő azzal, amikor valaki egy terméket reklámoz, esetleg márkanévvé válik.