A Real-PR 93. februárban készítette felmérését a 16 éven felüliek körében személyes felkereséssel. Ebből kiderült, hogy a magyar lakosság 2.2 százaléka utazott az utóbbi két évben legalább egyszer azért külföldre, hogy futballmérkőzést tekintsen meg. Ez mintegy száznyolcvannégyezer főt jelent. Szignifikáns eltérés van nemek szerint – a férfiak 4 százaléka, a nők 1 százaléka utazott külföldre –, emellett a végzettség szintjének emelkedésével határozottan, 1 százaléktól 6 százalékig nő a vizsgált arány.
A lakosság 35 százalékának van kedvenc külföldi klubja, a férfiak 53 százalékának, a nők 19 százalékának. A Real-PR 93. felmérése szerint a két spanyol sztárcsapat a legnépszerűbb hazánkban: a Real Madrid a lakosság 14 százalékának, a Barcelona 9 százalékának az első számú kedvence, a Bayern München 3 százalékkal, a Manchester United 2 százalékkal, a Chelsea, a Milan, az Arsenal, a Juventus és a Liverpool 1 százalékkal következik a sorban.
A Real Madrid hazai szimpatizánsainak számát 1 millió 190 ezer főre teszi az anyag, a Barcelona tábora megközelítőleg 771 ezer, a Bayern Münchené 226 ezer, a Manchester Unitedé 159 ezer fő.
Nemtől és életkortól függetlenül a Real Madrid a legnépszerűbb és a Barcelona második helye is egyértelmű. A magyar férfiak ötöde szimpatizál a Reallal, a Barcelona 14 százalékos eredménnyel jön másodikként, a Bayern és az MU 4 százalékkal.
Életkor szerint nézve a Bayern-szimpatizánsok száma 50–69 év között a legnagyobb (6 százalék), a legfiatalabbak 8 százaléka angol csapatot említett kedvencként.
A csapatokhoz való kötődést, a szimpátia erősségét 1–10-es skálán mérve már fordított a két spanyol sztárklub helyzete, a Barcelonához kissé erősebben kötődnek a hazai szimpatizánsok, a kutatók 6.3-as átlagot mértek, míg a Real Madridnál 6.1-et.