„A verseny eleje jó volt, több autót is meg tudtam előzni – mondta a 22. helyről rajtoló Räikkönen.– Az autó kezelhetősége azonban egyre rosszabbá vált, a kanyarokat kínszenvedés volt bevenni, néha neki is sodródtam a falnak.. Az edzéseken már találkoztam a problémával, de akkor meg tudtuk oldani. Nagy kár érte, mert az elején tényleg jó volt a kocsi.”
A finn autójának az alja annyira áthevült, hogy a verseny vége felé Räikkönen nem tudta letenni a padlóra a lábát s így kitámasztani a pedál nyomásához, hanem a levegőben kellett tartania. Főmérnöke szerint nem járt messze az eredetileg kitűzött céltól, hogy a győztessel azonos körben érjen célba.
A finn visszatér Európába, hogy elinduljon a júniusi Akropolisz-ralin, aztán egy hónap múlva már a NASCAR királykategóriájában, a Sprint-kupában indulna (a sonomai nem oválpályás verseny lesz), ha sikerül megfelelő autót találnia.