„Amikor az első győzelmünket arattuk, nagyon népszerűek voltunk, de miután elkezdtünk rendszeresen nyerni, a közönségből sokan elpártoltak tőlünk, és ellenünk fordultak – mondta Horner. – Ezen nem lepődöm meg, ilyen a sportág természete, a dominanciának ebből a szempontból is ára van. A Red Bull lett a mérce a Formula–1-ben, a közös ellenség, amelynek a legyőzéséért szorít a többség, de együtt tudunk élni ezzel a helyzettel, hiszen mi magunk teremtettük meg, és inkább a siker jó oldalára koncentrálunk."
Horner felismerése annyiban lehet aggasztó, hogy a Red Bull eredetileg a termék hírnevének javítása végett szállt be az F1-be, és most éppen ellenkező a tendencia. A kilencvenes évek közepén a Renault azért hagyott fel a motorszállítással, mert már nem az volt a hír, hogy nyert, hanem az, hogy kikapott, és ez a vezetősége szerint ártott a márkának.