Amíg a nemzetközi sajtó 75-100 millió eurós kivásárlási árról ír, ami erősen leszűkíti a lehetséges kérők számát – Real, Chelsea, Man. United, Man. City, PSG –, addig a háttérben képletesen a labdarúgás nagy szponzorai is megmérkőznek egymással, hogy minél előnyösebb ajánlataikkal magukhoz kössék az elkövetkezendő évek egyik sportági reklámarcát.
A 21 éves Pogba eddig a Nike istállójának féltve őrzött kincse volt, a sportszergyártó felé csak növelte az értékét, hogy klubjában és a válogatottban is házon belül tudhatták, nem kellett rajta „osztozniuk” a riválisokkal. Akik viszont nem ülnek ölbe tett kézzel.
Pogbához befutott bizony az Adidas, a Puma és az Umbro ajánlata is, miközben a Nike szintén szeretne hosszabbítani vele. Utóbbival azonban késik a megállapodás. Olasz sajtóértesülések szerint éves szinten nagyságrendileg ötmillió eurós szponzorációs szerződést köthet a középpályás.