Mint az a Gazzetta World cikkéből kiderül, a jelenlegi kiírásban minimálisan emelkedett az átlagnézőszám: az olasz élvonalbeli csapatok mérkőzéseire 22 078 néző volt kíváncsi – az előző szezonban ez a szám 22 057 volt.
A bajnokságot negyedik helyen záró Internazionale hazai összecsapásaira látogattak ki a legtöbben (átlagosan): Roberto Manciniéket 45 538-an tekintették meg a helyszínen, ez 22 százalékos növekedést jelent a fekete-kékek számára az előző idényhez képest.
A listán a második a bajnok Juventus, amelynek meccsein átlagosan 38 628 rajongó volt kint. A harmadik a Napoli, Gonzalo Higuaínék nagyszerű teljesítménye meghozta a pozitív hatást, a csapat 37 777-es átlagnézőszámot tudhat magáénak, ami több mint 17 százalékos emelkedés a 2014–2015-ös szezonhoz képest.
A szebb napokat is látott Milan háza táján is tapasztalható némi javulás, a piros-feketék találkozóit átlagosan 37 655-en nézték meg a helyszínen – igaz, a klub legfanatikusabb rajongói (Curva Sud) azt állítják, hogy »a stadion már csak gyerekekkel és akadémistákkal van tele, akik nem fizetnek a belépőért, és akiket a klub csak arra használ fel, hogy megtöltse a rengeteg üres széket, a gyerekekkel elrejtve a piszkos üzelmeket«.
Csökkentek a számok a Románál, amely hiába végzett a harmadik helyen, az elmúlt kiíráshoz képest az adatok alapján több mint tizenkét százalékos visszaesést produkált, 40 135-ről 35 182-re apadt azon rajongók száma, akik élőben nézték meg az együttes hazai összecsapásait.
A soccerway.com nagyjából hasonló adatokat közöl, ezen a honlapon az Inter után a Napoli a második 39 773-as átlaggal, és a Juventus a harmadik 38 445-tel. A stadion kihasználtságát nézve a Juventus a legjobb 84 százalékos kihasználtsággal, a torinóiakat a Frosinone követi 76 százalékkal. A veronai Chievo 26 százalékos adata a legrosszabb.