„Szóbeszédek mindig vannak, de jelenleg csak a rali-vb-re figyelek, mert nagyon szoros a verseny, és már csak három futam van hátra" – jelentette ki Loeb.
„A szezon végén lehetséges, hogy az elmúlt évhez hasonlóan ismét tesztelek majd F1-es autót, de most azon dolgozunk, hogy minél gyorsabbak legyünk, és megszerezzük hatodik ralibajnoki címünket."
A Citroën pilótája hozzátette: a finn Mikko Hirvonen nagyon kemény ellenfél, mert híres arról, hogy sosem hibázik. A pontverseny ezért nagyon kiélezett, kicsi a különbség a két versenyző pontszáma között, s egyetlen kisebb hiba is döntő lehet a világbajnoki győzelem szempontjából.
„Az eddigi eredményeink is a csapatmunkának köszönhetőek, felkészülésünkben nagyon sokan segítenek, nekünk pedig az a feladatunk, hogy gyorsan és pontosan teljesítsük a szakaszokat. Persze bármi megtörténhet, de ha mindenki a legjobbját nyújtja, nyerünk" – mondta Loeb.
A 2010-es fejlesztésekkel kapcsolatban a francia versenyző úgy nyilatkozott, hogy autójuk továbbra is Citroën C4-es marad, és túl nagy változtatás nem várható. 2011-re viszont az új szabályok miatt teljesen átalakítják a versenygépet, amelynek tervezését és tesztelését már most elkezdték.
Loeböt és monacói navigátorát, Daniel Elenát a Red Bull Air Race gyorsasági műrepülő világbajnoki sorozat budapesti futamára hívták meg, illetve az idén 90 éves Citroën szerdán induló, 90 napon át tartó ünnepségét is ők nyitották meg.
A versenyzőpáros mindkét tagja repült Besenyei Péter magyar műrepülő-világbajnokkal, csütörtökön pedig a francia pilóta, Nicolas Ivanoff viszi körbe őket a Duna felett kialakított pályán.