A madridiak úgy érezték, nem elég, ha a szerelés jól mutat, a 2015–2016-os idény kollekciójához valami még kell.
„Mi lenne, ha segíthetnénk a mezzel?” – vetődhetett fel a kérdés a Rayo marketingeseinek fejében.
A madridi klub egy színkódot eszelt ki, melynek segítségével minden szurkolót emlékeztet, a futballnál vannak sokkal fontosabb dolgok is a világon.
A klub trikóján a piros szín a rákra, a narancs a fogyatékkal küzdőkre, a sárga a depresszióra, a zöld a környezetre, a kék a gyermekbántalmazásra, a rózsaszín a családon belüli erőszakra, az arany pedig a homofóbiára hívja fel a figyelmet.
A mezbemutatót követően természetesen hamar körbejárták a világot a színkódok és a szerelések képei, többek között a Hertha BSC is megosztotta a szerintük is kreatívra sikerült új Rayo-dresszt, hozzátéve, hogy a fekete szín nagy valószínűséggel a berliniek elleni közelgő felkészülési meccsre utal…