A Matador Content és a Religion of Sports gyártaná a sorozatot – utóbbinak egyébként többek közt az amerikai futball egyik legnagyobb sztárja, Tom Brady az alapítója. A Variety informátorainak egyelőre megoszlik arról a véleménye, hogy már közel a megegyezés, vagy még csak most kezdődtek el a tárgyalások.
Kommentálni egyelőre egyik fél sem akarta az ügyet.
Az, hogy a Facebook éppen Cristiano Ronaldót választotta ki, csöppet sem meglepő, hiszen ő a legnépszerűbb sportoló a közösségi oldalon (több mint 120 millió követővel).
A hírek szerint a valóságshow-t Tom Brady sorozata, a Tom vs. Time inspirálta, amely arról szólt, hogy a New England Patriots irányítója miként tölti az idejét a pályán kívül. A sorozatot januárban mutatták be, azóta 52 millióan látták a Facebookon.
Azt még nem tudni, hogy a valóságshow-ban melyik csapat játékosaként vehet részt CR, hiszen bár jelenleg a Real Madrid alkalmazottja, a hírek szerint nagyon közel áll ahhoz, hogy megegyezzen a Juventusszal.
Most már tényleg csak napok kérdése és pont kerül az ügy végére? A Ronaldo-Juventus sztoriról IDE KATTINTVA olvashat bővebben!