A tervek szerint két csúszda épülne, ezek nem csak a PL-klubok között, de Anglia összes közterületét figyelembe véve is az elsők lennének, a stadion kijáratait és a metró, illetve a parkolóház bejáratait kötnék össze. A drukkereknek ezáltal nem kellene hosszú percekig lépcsőzniük, így időt és energiát spórolhatnának meg hazafelé. A csúszdák a 2013-as év végére készülnének el, és kizárólag meccsnapokon üzemelnének.
Hasonló tömegközlekedési megoldást Hollandiában, Utrecht városában alkalmaztak először Európában, ott egy vasútállomáson segíti a peronok elérését a „csőlift”.
Természetesen a helyiek véleményét is kikérték, a válaszok mentén két táborra oszthatóak a csúszdákkal kapcsolatos várakozások. A fiatalok örömmel és izgatottan várják a mókás utazás kipróbálását a meccsek után, de többen voltak, akik veszélyesnek tartják az effajta közlekedést. Nagy tömeg, ittas emberek és kisgyerekek egy csúszdában? – ehhez hasonló kérdések vetődtek fel azokban, akik egyenesen őrültnek és balesetveszélyesnek nevezték a klub kezdeményezését.