A február utolsó hetében, a stadion bejáratától pár méterre kiplakátolt, hirdetésnek álcázott kőkemény trollkodás – amely a bukmékeriroda „mellékállások cserejátékosoknak” kampányának egy kiemelt darabja – azt tanácsolja a Chelsea 2011-ben 50 millió fontért vásárolt csatárának, hogy hagyjon fel a labdarúgással, helyette egy hamburgeres büfében vállaljon munkát és nézzen sikerélmény után.
„Fernando, van egy hálónk (szó szerinti fordításban hagymás zsákunk – angolul onion bag –, a szigetországban így becézik a kapukra erősített hálót – a szerk.), amit még te sem téveszthetsz el, hátul van a hamburgeres kocsiban. A hajpántodat se felejtsd el felvenni!” – állt az eredeti plakáton a csípős üzenet Torresnek címezve.
A Chelsea részéről természetesen nem tétlenkedtek sokáig, jogi útra terelték az ügyet, és napokkal később leszedették a ház faláról a sértő plakátot. A fogadóiroda azonban nem adta fel, kitartóan gerjeszti tovább a feszültséget, nem kis ingyenreklámot generálva ezzel a cégnek. S hogy oldották meg? Cselesen.
Közvetlenül az eredeti plakát alatt, a járda mellé parkoltattak egy mozgó reklámfelületként funkcionáló kisteherautót, amelyen szintén a korábban letiltott üzenet olvasható. A terv a jelek szerint működik, a Chelsea – egyelőre – tehetetlen a gépjármű eltávolíttatása ügyében, a plakátot pedig a Stamford Bridge környékén felbukkanó civilek és Chelsea-drukkerek ezrei olvashatják nap mint nap, köztük minden bizonnyal a kipécézett Fernando Torres is.