Még szinte meg sem száradt a tinta Rooney szponzori szerződésén, a Galaxy11 kampány vezetői máris foghatták a fejüket. A legújabb Samsung-okostelefont népszerűsítő angol támadó Twitteren viccelődött egy brit műsorvezetővel, azzal azonban nem számolt, hogy a közösségi oldal kiírja a poszt alá azt is, hogy a küldő milyen eszközzel teleportálta gondolatait a nép felé.
Márpedig a Manchester Unitedet erősítő angol iPhone-t használ. Bár a Samsung képviselői gyorsan kapcsoltak, és levetették a csatárral a tweetet szinte percek alatt, a szemfüles követők azonnal mattra nyomkodták a Print Screen-gombot, és közzé is tették a fotót, amelyen jól látható Rooney „öngólja”.
Persze nem Rooney volt az első sztárfutballista, aki felhúzta „kedvenc” szponzorát.
Szeptember közepén a magát a Real Madridhoz 2018-ig elkötelező Cristiano Ronaldo szúrt oda a blancók szponzorának, az Adidasnak, amikor Nike-szemüvegben hipszterkedett az új szerződése aláírásánál, míg Mario Götze szintén a „háromcsíkos” márkát küldte padlóra egy jól irányzott „pipás” pólóval.
Lassan talán el kellene gondolkodniuk a szponzoroknak, hogy vajon ténylég megéri-e futballistákat alkalmazni reklámjukhoz. Bár hallva a milliókról, amiket így keresnek a cégek, talán még akkor is beleférne Rooney-t kinevezni a Samsung arcának, ha egy Tim Cook harapásával ellátott alma lenne a homlokára tetoválva.