A futball képes megmenteni az idegenek fenyegette bolygónkat? A sci-fi valósággá válik, Franz Beckenbauer minden idők legjobb csapatát toborozza a földönkívüliek elleni sorsdöntő futballmérkőzésre. (Főszerepben: Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Mario Götze és sokan mások.)
Ha még valakiben elfér egy kis karácsonyi hangulat: az NBA legnagyobb sztárjai, Kevin Durant, Derrick Rose, Stephen Curry, James Harden és Steve Nash tempózza ki a Jingle Bells karácsonyi dallamait, a végére persze LeBron James is megérkezik, és zsákol egy nagyot.
Egy sportruházati áruházlánc elképzelt tökéletes világa, ahol Tyson visszaszolgáltatja Holyfield leharapott fülét, Dennis Rodman pedig sohasem tér vissza Észak-Koreából. Tényleg tökéletes.
Az év talán érzelmileg legerősebb reklámja, nem csak sport témakörben. Egy ír sörmárka a barátságról.
A Manning tesók, Peyton és Eli annyira várták már az NFL-szezon kezdetét, hogy lelkesen égették rommá magukat egy „nézz NFL-t a telefonodon" reklám kedvéért. Szerintünk megérte.
Dikembe Mutombo boldog, és közben mindent blokkol. Mindenkit, mindenhol. A humor kategória nyertese.
A nincs menőbb egy asztronautánál sorozat legütősebb verziója. Ez tényleg fáj.
A két sztárgolfozó, Tiger Woods és Rory McIlroy pohárba célzós párbaját nem lehetett megunni közel 350 nap alatt sem.
A tengerentúli NBC csatorna komolyan vette az angol Premier League-közvetítések népszerűsítését az Egyesült Államokban. Mi mással árulták volna, ha nem amerikai futballal és komédiával? Egy amerikai edző döbbent felismerései Londonban.„Nincs playoff, és van döntetlen? Ez a munka egyszerűbb lesz, mint gondoltam." Coach Lasso bőrében az ismert komikus, Jason Sudeikis.
A Premier League is kreatívan népszerűsítette saját termékét, az angol labdarúgást, pedig elsőre ijesztően elcsépeltnek tűnt a hullámvasutas hasonlat. Kihozták belőle a maximumot.
+1
Ne maradjunk magyar reklám nélkül. Gera Zoltán kalandjai földön és levegőben, a West Bromwich Albion 77-szeres magyar válogatott középpályása egy autókölcsönző kedvéért kóstolt bele a színészszakmába. A kreatív reklámsorozatban mi magunk alakíthatjuk a forgatás óta sérüléséből szerencsére felépült légiósunk útját.
KÖSZÖNJÜK, HOGY SZAVAZOTT!