Az elmúlt napokban több olyan cikk jelent meg különböző hazai honlapokon, amelyek a vizes vb vélt vagy valós rendezési hiányosságait firtatták.
Az egyik internetes oldalon egy fiatal anyuka arra panaszkodott, hogy sehol sem talált pelenkázót a Duna Aréna területén, az általa megkérdezett illetékesek pedig nem tudták útba igazítani. Máshol arról lehetett olvasni, hogy a balatonfüredi jegyértékesítő konténereken bántóan rossz angolsággal megfogalmazott, celluxszal kiragasztott cetliken tájékoztatják az érdeklődőket a legfontosabb információkról, amelyek közül az egyik az, hogy bankkártyával nem lehet fizetni a belépőkért. A problémákról a világbajnokságot szervező BP2017 Nonprofit Kft. illetékeseit telefonon és e-mailben is kerestük, lapzártánkig azonban nem kaptunk választ. A kft. szóvivőjétől, Borsa Miklóstól az alábbi tájékoztatást kaptuk:
A Duna Arénában kilenc darab pelenkázó van, amelyek a létesítmény bármely pontjáról könnyen megközelíthetők. Bár a konkrét eset ismerete nélkül nehéz nyilatkozni, lehet, hogy az érintett hölgy a biztonsági őröktől kért útbaigazítást, akiknek azonban csak az a feladatuk, hogy az arra jogosult vendégeket beengedjék a különböző területekre. Ami az útbaigazító táblákat illeti, én nem láttam ilyeneket, csak a hivatalos kétnyelvű táblákat. Ezek a FINA logójával ellátott, előre elkészített kiírások, amelyeket anyanyelvi lektor jegyez, vagyis elég valószínűtlen, hogy súlyos fordítási hiba lenne rajtuk. A jegyértékesítő konténerek nem hozzánk tartoznak, ezekért az Eventim cég felel. Mi átadtuk nekik a teljes jegykontingenst, az értékesítés az ő feladatuk. Én azt láttam, hogy a budapesti jegyértékesítő pontokon mindenhol lehetett bankkártyával fizetni, lehet, hogy a konkrét esetben épp gond volt az internetkapcsolattal vagy a POS-terminállal.