ÉVINDÍTÓ sajtóeseményt tartott a Network4 Media Group, amely a negyedik legnagyobb tévés portfólió az országban, és amely két sportcsatornát (Arena4, Match4) is a magáénak tud, valamint a főleg sporttartalmú Net4+ streamingszolgáltatást.
„Büszkék vagyunk arra, hogy páratlanul értékes sportjogaink vannak – mondta el Borsány-Gyenes András, a médiacég elnöke. – Az NFL-lel a napokban állapodtunk meg, hogy 2029-ig mi közvetítjük a meccseket. Emellett a sportstreamingben abszolút piacvezetők vagyunk.”
Idén is a Network4 közvetíti a világ egyik legnagyobb sporteseményét, a Super Bowlt, amelyen ezúttal a Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles csap össze New Orleansban. Médiatörténetet ír a Network4 azzal, hogy nyolcfős stábbal máris a helyszínen tartózkodik, Gyenesei Leila, Parrag Zsombor és Kun Zsolt számos riportot és interjút forgat a vasárnapi meccsig.
Borsány-Gyenes András azt is bejelentette, hogy a médiacég a 2025-ös évadra megújította a MotoGP, a Superbike, az IndyCar, a NASCAR, valamint a Truck Series és az Xfinity Series közvetítési jogait. Összesen 18-féle autó- és motorsportsorozatot és mintegy 600 eseményt közvetít majd a Network4 az új idényben.
Misur Tamás, a Network4 sport-főszerkesztője emlékeztetett rá, hogy a Network4 sugározza a tenisz ATP és a WTA történéseit, a UFC (ketrecharc) és az AEW (pankráció) gáláit, miként jelentős dartsversenyeket is. A legnézettebb persze a futball.
„A Bundesliga első és másodosztálya mellett mi közvetítjük az angol Ligakupa, a skót bajnokság és a Championship mérkőzéseit is, miként az olasz Serie A találkozóit. Adunk mérkőzéseket a világ legnézettebb bajnokságából, a Premier League-ből és a Nemzetek Ligájából is” – mondta Misur Tamás.
Varga Attila fejlesztési igazgató arról beszélt, hogy a mesterséges intelligenciának köszönhetően hamarosan elképesztő mennyiségű plusztartalmat tudnak majd gyártani már az élő közvetítések közben a közösségi médiafelületekre. Példának azt említette, hogy Szoboszlai Dominik egy meccsen bemutatott összes megmozdulása csokorba gyűjtve elérhető lesz pár másodperc alatt.
Lennert Márton kereskedelmi igazgató elmondta, hogy a Super Bowl hétvégéjére különleges akciót hirdet a médiacég: 4 nap NET4+ előfizetést 400 forintért kínálnak a nézőknek.