A Chelsea 2015 februárjában jelentette be, hogy a következő idénytől egy japán gumigyártó, a Yokohama márkanév szerepel majd a mezeken, amely a dél-koreai Samsungot váltja. Chelsea 2015 februárjában jelentette be, hogy a következő idénytől egy japán gumigyártó, a Yokohama márkanév szerepel majd a mezeken, amely a dél-koreai Samsungot váltja.
Ha hinni lehet a kiszivárogtatott képeknek, a Chelsea következő idényre készült hazai szerelésének alapszíne kék lesz, fehér és piros betétekkel kiegészítve a nyakrésznél és az ujjaknál. Az idegenbeli mez fehér, a harmadik számú pedig fekete lesz.
A Yokohama 2020-ig évente 40 millió fontot fizet a Chelsea-nek az együttműködésért, ez az angol futball történetének második legjövedelmezőbb mezszponzori szerződése. (Az első helyen a Manchester United és a Chevrolet évente 53 millió fontot jelentő megállapodása áll.)
Az öt európai topligát tekintve a mezszponzori szerződések kiemelkedőek a Premier League-ben. Míg az angol bajnokság húsz klubja átlagban 10.8 millió fontot kap a főszponzortól, addig a Bundesligában ugyanez a szám 5.5 millió font, a La Ligában 4.1, a Serie A-ban 3, a Ligue 1-ben pedig 3.5 – számolta ki a Daily Mail.