Az Olimpiai Stadion névszponzora ugyanis a jövőben a világszerte népszerű angol áruházlánc, a Tesco lesz. Sokáig úgy tűnt, hogy a repülőgépek, személygépkocsik és haszongépjárművek gyártásával foglalkozó indiai Mahindra Group ipari csoport lesz az aréna névadója – állítólag 6 millió fontot fizettek volna a jogokért –, de többször is elhalasztották a szerződés megkötését a bizonytalan piaci helyzetük miatt.
A West Ham United jelenleg bérli a London keleti részén található, 701 millió font közpénzből épült stadiont – ahol kalapácsvetőnk, Pars Krisztián 2012-ben olimpiai bajnok lett –. A klub a végig kitartóan kampányoló áruházlánctól 4 millió fontot kapna a névszponzori szerződés aláírásakor, illetve évente még 1 milliót.
A „kalapácsosok” a szlovén Domzale ellen idegenben kezdenek az Európa-liga selejtezőjében, a visszavágót jövő héten rendezik az Olimpiai Stadionban. Elképzelhető, hogy az augusztus 7-i, Juventus elleni felkészülési mérkőzést már a Tesco Stadionra átnevezett arénában játsszák.