Az egész azzal indult, hogy a Spursnél szerződést kötöttek egy festékgyártó céggel, majd, ahogy az lenni szokott, jött a nagy bejelentés a közösségi oldalakon egy képpel.
A probléma akkor kezdődött, mikor a posztolás után pár perccel kiderült, a festékes cég márkáját valaki olyan képviseli a közösségi oldalon, aki ki nem állhatja a Tottenhamet.
A márka profiljával ugyanis több érdekes kommentet is tett a poszt alatt, válaszolva a szurkolóknak.
Íme, néhány példa:
Szurkoló: A kutya tud belső védőt játszani?
A festékes cég: Lehet, ő jobban játszana…
Szurkoló: Ideje átfesteni úgyis a trófeás vitrint!
A festékes cég: Ne viccelj, csak olyan felületre lehet festeni, ami nem poros…
Utóbbihoz egy mém is járt, rajta a felirattal: „Eladó trófeavitrin kihasználatlanság miatt!”
Az ügyből persze jó nagy balhé lett Angliában, pedig a Spursnél viccesre vették a dolgot, és még ők is csatoltak egy mémet a festékeseknek, akik persze elnézést kértek, és vizsgálják az ügyet.