Az MTI-nek hivatalos forrásból egyelőre nem erősítették meg az áldozatok kilétéről szóló információkat.
A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) tereprali szakágának honlapján az olvasható, hogy a kisgép pilótája és két utasa a tereprali-szakágvezető Liszi László fiát, az éppen kerékpározó Liszi Attilát és társait filmezte.
A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) tereprali szakágának honlapján az olvasható, hogy a kisgép pilótája és két utasa a tereprali-szakágvezető Liszi László fiát, az éppen kerékpározó Liszi Attilát és társait filmezte.
Liszi Attila bicikliversenyző elmondása szerint a repülőgép a harmadik kör után az egyik fordulóban elvesztette a sebességét és a magasságát. A pilóta gázadással próbálta kiemelni a gépet, amely először az oldalára fordult, majd átesett, így fejjel lefelé, orral csapódott a földbe, öt méterre Liszi Attilától – olvasható a honlapon.
A jelenlévők – a www.tereprali.hu közlése szerint – megpróbálták az összeroncsolódott gépből kiszabadítani az utasokat, de a jármű néhány másodperc múlva lángra lobbant, így a pilóta és két utasa bennégett.
A Cessna-172 típusú repülőgép a III. kerületi Taliga utca egy üres telkére zuhant hétfő délután. A tűzoltók a tűz megfékezése után három összeégett holttestet találtak a roncsban.
Az Index kedden, saját információira hivatkozva azt írta, hogy a HA-JUT lajstromszámú, Cessna-172-es légcsavaros gépről van szó, amelyet 2007-ben kezdtek el üzemeltetni a farkashegyi repülőtéren. A portál úgy tudja, hogy a repülőgép tulajdonosa T. Tamás, aki gyakran bérbe adja két gépét.
Bajkó Erika, a Közlekedésbiztonsági Szervezet kommunikációs vezetője az MTI-vel hétfőn azt közölte: nem lehet tudni, mi volt a repülőgép úti célja, mert repülési tervet nem adtak le. Mint megjegyezte, abban a légtérben, ahol a gép repült, nem is kötelező leadni ilyen iratot. A repülőgépben lévő dokumentumok nagy valószínűséggel elégtek – mondta.