„Bár egyszer kicsúsztam a kavicságyba, jól telt a tesztelés, az új gumikon kifejezetten élvezetes volt a száguldás. Ám az abroncsok itt nem biztosítanak olyan jó tapadást, mint a GP3-as gépeken, sőt a Formula Renault szintjétől is elmarad. A GP3-as gép technikája modernebb, a kormányról lehet váltani, míg az F3-asé régebbi, harcosabb technika" – mondta Kiss Pál Tamás, aki, úgy tűnik, ha rajta múlna, a GP3-as bajnokságban folytatná pályafutását.
Nem csak a technika, hanem a mezőny miatt is, az idén első idényét futó GP3 több autót tud felmutatni, mint a pár éve fénykorát élő F3-as Euroszéria – az utóbbiban az idén nagyon megcsappant a mezőny, és kisebb is az értéke a bajnoki címnek, mint, mondjuk, öt éve Lewis Hamilton idején.
„Egyelőre nem döntöttünk el semmit, nem szeretnénk kapkodni. Elég sok megkeresés érkezett, hívtak még Formula–3-ba, a Renault-világsorozatba is tesztelni. Ezeket még nem egyeztettük, a GP3-as és a mostani Formula–3-as tesztek voltak a legfontosabbak – mondta Kiss Pál Tamás. – December közepéig illene eldönteni, hogy mit szeretnénk, de én bízom benne, hogy már novemberben összeáll minden."