„Megnyugtató előny birtokában mehetünk aludni – viccelődött Fazekas. – Az a helyzet, hogy rettenetesen szoros volt a küzdelem egész nap, egy szakaszt megnyertünk, a többin azonban volt valami nyűgünk: defektet kaptunk, leestünk az útról, majd pedig túlmentünk egy kereszteződésen, utána tolatni kellett, de a saját porunktól nem találtuk meg az utat. A pályák jó gyorsak, lehet nyomni a gázt, ami köztudottan fekszik nekem, majd meglátjuk, annyira- e, hogy meg is nyerjük a versenyt.”
„Megnyugtató előny birtokában mehetünk aludni – viccelődött Fazekas. – Az a helyzet, hogy rettenetesen szoros volt a küzdelem egész nap, egy szakaszt megnyertünk, a többin azonban volt valami nyűgünk: defektet kaptunk, leestünk az útról, majd pedig túlmentünk egy kereszteződésen, utána tolatni kellett, de a saját porunktól nem találtuk meg az utat. A pályák jó gyorsak, lehet nyomni a gázt, ami köztudottan fekszik nekem, majd meglátjuk, annyira- e, hogy meg is nyerjük a versenyt.”
Ha Zapletalon múlik, nem lesz könnyű dolga Fazekasnak, a cseh pilóta ugyanis nemcsak gyors, hanem kellőképpen elszánt is.
S ha nincs az utolsó szelektíven egy defekt, lett volna még valaki, aki beleszólhat a győzelemért folyó csatába, ő pedig nem más, mint a korábban szintén magyar bajnoki címet szerző Szalay Balázs.
„Az utolsó szakasz tizedik kilométerénél defektet kaptunk, és muszáj volt kicserélni, nehogy nagyobb bajt okozzon. Ezzel pedig elment három perc. De nem adjuk fel, küzdünk, ahogyan bírunk, már csak azért is, mert a többiek is hibázhatnak” – mondta Szalay, aki az utóbbi három évben megnyerte a gyulai versenyt, és persze nem szívesen szakítana ezzel a jó szokásával.
GYULAI VÁRFÜRDŐ-KUPA, AZ OB 4. FUTAMA |
Abszolút sorrend 6 szelektív szakasz után: 1. Fazekas Károly, Horn Albert (4x4 Off Road Club, BMW X5) 1:52:16, 2. Zapletal, Marton (cseh, lengyel, Hummer) 9 másodperc hátrány, 3. Szalay, Bunkoczi (Opel Dakar Team, Opel Antara RR) 3:14 perc hátrány |