Első abszolút bajnoki futamgyőzelmük felé közeledtek. Igaz, a közeledés „végét” másképp képzelték, hiszen az utolsó gyorsasági szakasz előtt leszakadt az ég, semmit sem lehetett látni, úgyhogy halasztották a rajtot. Előbb húsz perccel, aztán megint annyival. Ollé Sándor és Tóth Zsolt pedig tűkön ült. Na jó, azt talán nem, de mivel egész nap szárnyaltak, és a hatodik szakasz után (harminc másodperces büntetése ellenére!) átvették a vezetést az összetettben, jobban örültek volna, ha simább a vége. Végül azonban törölték a szakaszt, így nem kellett izgulni. Övék lett a győzelem.
„Két napot teszteltünk a verseny előtt, állítgattuk az autót, centiről centire haladtunk előre. És meglett az eredménye, végre a győzelemért harcolhattunk, végre jó tempót diktáltunk. Persze, izgalmasabb lett volna, ha Botka és Herczig nem esik ki, de én így is nagyon boldog vagyok!” – mondta széles mosollyal Ollé, aki mostani győzelmével (és mivel az utolsó szakaszt is megnyerte az ezért kapott plusz öt ponttal) felzárkózott az összetett második helyre.
Ahogyan a győztes is utalt rá, a nap aprította a mezőnyt, mint a répát: a vezéráldozat nyilvánvalóan az éllovas Botka Dávid volt, akinek afférja támadt egy fával (kitört a jobb első kereke), a győzelemre szintén esélyes Herczig Norbert autójában eltört a bal hátsó lengéscsillapító, a korábbi abszolút bajnok Spitzmüller Csaba (addig is gyengélkedő) autója pedig nem indult be a szervizparkban.
A dobogó második fokára a végig tökéletesen kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtó Krózser Menyhért állhatott fel, a harmadikra pedig a szombati technikai gondok után szép felzárkózást bemutató Turán Frigyes.
A bajnoki éllovas Kazár Miklós küzdött a beállításokkal (ő indult egyedül új autóval, ezúttal egy R5-ös Forddal), ismerkedett az autóval, voltak kisebb gondjai is, így meg kellett elégednie a negyedik pozícióval, az összetettben azonban továbbra is ő vezet.
VESZPRÉM-RALI, AZ OB 3. FUTAMA
Abszolút végeredmény: 1. Ollé Sándor, Tóth Zsolt (AS Rallyesport, Ford Fiesta S2000) 1:10:44.9, 2. Krózser, Papp (MHH Rallye Team, Mitsubishi Lancer Evo9) 14.1 másodperc hátrány, 3. Turán, Zsiros (Turán Motorsport, Peugeot 208 R5) 29.7 mp h.
Az ob állása (nem hivatalos): 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Maximmun Racing, Ford Fiesta R5) 53 pont, 2. Ollé, Tóth Zs. 37, 3. Herczig, Bacigal (Skoda Rally Team Hungária, Skoda Fabia S2000) 33