„Bonyolult a helyzet – kezdte érthetően megtörten a spanyol csapatfőnök, miután tavalyi névadó szponzora, a malajziai energiaital cég (Drive M7) elállt a megállapodástól. – Élő szerződésünk volt, amit három évre kötöttünk. Tavaly szeptemberben lett volna lehetőségük jogszerűen szerződést bontani, ők azonban hasonló szándékot sem jeleztek felénk. Ezzel szemben februárban a második malajziai teszt során közölték velünk egy e-mailben, hogy nem kívánják folytatni az együttműködést. Okokról nem esett szó, de nem a motorsporttól fordultak el, hiszen a SIC Moto3-as csapatot továbbra is támogatják. Már felvettük a kapcsolatot egy malajziai ügyvéddel, aki most vizsgálja a lehetőségeket, és úgy tűnik, jók az esélyeink, hogy nyerjünk.”
A közel 2 millió eurós éves kiesést most gőzerővel próbálják pótolni, és remélik, hogy már az austini versenyre találnak megoldást. A nehéz helyzet ellenére fel sem merült, hogy ne kezdjék el a szezont, vagy felfüggesszék MotoGP-s projektjüket.