A Zengő Motorsport nem kapta meg a motorokat a beszállító Mugentől, így erőforrás nélkül pénteken sem tudott körözni. Az idén két autót indító magyar csapat nem hibáztatja a japánokat, hiszen a költségvetése meglehetősen későn állt össze, így a motor megrendelését is túl későn adta le ahhoz, hogy elkészüljenek a motorokkal – amelyeket addig nem kezdenek el gyártani, amíg nincs hivatalos megrendelés.
A Zengő birtokában lévő régi motorokkal nem tanácsos rajthoz állni,mert ezekért már a beszállító nem vállalja a felelősséget – ráadásul a Hondáról az idén Chevrolet-re váltó Nika Racingtől megvásárolt autó tavaly július óta egy svédországi garázsban állt.
A Honda belement, hogy szombaton egy autó a pályára hajtson, így Ficza Ferenc a szabadedzéseken és az időmérőn ott lehet, gyakorlatilag tesztelhet. A versenyeken így sem állhat rajthoz Ficza és Nagy Dániel.
A következő verseny két hét múlva lesz, a kis manufaktúrában dolgozó Mugen addigra talán legalább az egyik motorral elkészül.
A Zengő Motorsport tavalyi Honda-motort rendelt a Mugentől, ugyanis azzal homologizáltatták az autót, az idei pedig egyébként is „hatvanmillióval drágább” a tavalyinál.