A szezon ötödik időmérőjén Marrákesben újabb versenyző örülhetett pole pozíciónak. Ezúttal António Félix da Costa volt a leggyorsabb, így a portugál várhatta az élről a piros lámpák kialvását. Mellőle Maximilian Günther, a második sorból André Lotterer és Nyck de Vries vághatott neki a futamnak. A bajnoki éllovas Mitch Evansnek nem sikerült időben elkezdenie a mért körét az időmérőn, így ő csak az utolsó pozícióba parkolhatta le a Jaguárját a rajtrácson.
Da Costa jól kapta el a rajtot, és meg tudta tartani az első helyet. Kicsivel mögötte De Vries ment el Lotterer mellett, és ezzel feljött a harmadik pozícióba. Oliver Rowland Sébastien Buemit utasította maga mögé, de a svájci nem sokkal később visszaszerezte a hatodik helyet.
A rajtnál mellesleg nem történt nagy tülekedés, és az első körökben sem láthattunk olyan sok helycserét. A hetedik körben a harmadik helyen autózó De Vries kapott bokszutca-áthajtásos büntetést, amiért túl sok energiát használt fel. A Mercedes versenyzője azonnal le is töltötte a büntetését, s ezzel visszaesett a 23. pozícióba.
A 11. körben az élen álló Da Costa és az őt szorosan követő Günther is élt a támadó móddal, ám helycsere nem történt kettejük között. Ekkorra Jean-Éric Vergne már több pozíciót javított, és feljött a negyedik helyre. A 15. körben változás történt az élen – Günther ment el Da Costa mellett, ám a portugál szorosan a BMW-s mögött maradt, és próbálta visszaszerezni a vezető helyet.
Da Costa a 19. körben vette fel ismét a támadó módot, Günther pedig egy körrel később tette ezt meg. A plusz energia azonban a portugálnak segített jobban, így ismét ő vezette a versenyt. Mögöttük Vergne egy újabb pozíciót javítva már dobogós helyen haladt.
Később azonban a francia Günther mellett is elment, a hátránya ekkor nagyjából 3 másodperc volt az élen autózó Da Costával szemben. Bár a győzelem veszni látszott, a második helyet nem akarta kiengedni a kezei közül Günther, aki a verseny legvégéig támadta Vergne-t a pozícióért.
Végül megtörtént a helycsere, amit főként az eredményezett, hogy Vergne energiája szinte teljesen elfogyott az utolsó méterekre. Ő és Da Costa is 0.0 %-kal ért célba. A portugál azonban ezt az első helyen tette meg, így karrierje harmadik győzelmét aratta Marrákesben. Mögötte a végeredmény az első 10-ben: Günther, Vergne, Buemi, Mortara, Evans, Di Grassi, Lotterer és Rowland.
A következő versenyre április 4-én kerül sor Rómában. Bár a koronavírus az utóbbi időben Olaszországban is megjelent, arról egyelőre nincs hír, hogy a kínai fordulót után a rómait is törölnék a versenynaptárból.
FORMULA–E
MAROKKÓ, VERSENY
1. António Félix da Costa (portugál, DS Techeetah)
2. Maximilian Günther (német, BMW Andretti)
3. Jean-Éric Vergne (francia, DS Techeetah)
4. Sébastien Buemi (svájci, Nissan)
5. Edoardo Mortara (svájci, Venturi)
A bajnokság élmezőnye 5 verseny után: 1. António Félix da Costa (portugál, DS Techeetah) 67 pont, 2. Mitch Evans (új-zélandi, Jaguar) 56 pont, 3. Alexander Sims (brit, BMW Andretti) 46 pont, 4. Maximilian Günther (német, BMW Andretti) 44 pont, 5. Lucas di Grassi (brazil, Audi) 38 pont, 6. Stoffel Vandoorne (belga, Mercedes) 38 pont