Jean-Éric Vergne vághatott neki a pole pozícióból a második versenynek Rómában. A szombati időmérőn elért sikerével a francia versenyző ráadásul utolérte Sébastien Buemit a Formula–E történelmében megszerzett rajtelsőségek számát illetően – mindketten 14 pole-lal áll ennek a listának az élen. Vergne mellől Jake Dennis, a második sorból Lotterer és Evans várhatta a rajtot.
A rajtnál Vergne maradt az élen, Dennis azonban nem hagyta ellépni a DS Techeetah versenyzőjét, a következő körökben végig szorosan mögötte maradt, ahogyan a mezőny a hátsóbb részein sem szakadt szét szinte egyáltalán. A negyedik körben ahelyett, hogy Dennis kísérelte volna meg megelőzni Vergne-t, Lotterer gyakorolt nyomást a brit versenyzője, s végül el is ment mellette.
Dennis kicsivel később megpróbált visszatámadni, s a kettejük csatájához csatlakozott a szombati verseny győztese, Evans is – ennek köszönhetően Vergne kissé el tudott lépni a mezőnytől. A hármas csatából végül Dennis jött ki a legrosszabbul, hiszen nem tudta visszaelőzni Lotterert, sőt, még Evans is maga mögé utasította őt. Az új-zélandi nem sokkal később Lotterert is megelőzte, így már a második helyen autózott.
A hetedik körben a világbajnoki éllovas, Edoardo Mortara csatázott António Félix da Costával, ám a svájci versenyzőnek nem maradt elég helye, lekoccolta a falat, majd félreállt a hármas kanyarban. Ugyanebben a körben Antonio Giovinazzi is megállt a pályán, így be kellett küldeni a biztonsági autót.
A safety car mindössze két kört töltött a pályán, az újraindításkor Evans megelőzte Vergne-t, s átvette a vezetést. Robin Frijns és Sam Bird a 12. körben vette fel a támadó módot, aminek segítségével az előbbi az ötödik helyről egészen az elsőig jött előre két kör alatt. Lotterer a 13. körben élt a plusz energiával, amivel bár átmenetileg veszített két helyet, később felzárkózott Frijns mögé a második pozícióba.
A Porsche versenyzőjének kicsit tovább tartott a támadó módja, aminek a köszönhetően a 17. körben Frijns mellett is elment, rögtön ezután azonban ismét bejött a biztonsági autó, ugyanis Alexander Sims csúszott ki a 14-es kanyarban. A safety car ezúttal sem töltött sok időt a pályán, az újraindításkor az élen álló hármas elég közel volt egymáshoz, ám pozíciócsere egyelőre nem történt.
Az egész mezőnyből egyébként a harmadik helyen autózó Evans volt az egyetlen ekkor, aki még nem használta fel a támadó módját, ám nem sokat kellett várni arra, hogy megtegye ezt. Bár emiatt visszaesett a negyedik helyre, hamar megkezdte a felzárkózást, és kevesebb mint tíz perccel a verseny vége előtt az élre állt.
Evansnek csak szűk három perccel a leintés vége előtt fogyott volna el a plusz energiája, és addig akkora előnyt autózott ki az első helyen, hogy úgy tűnt, már senki sem veszélyes a hétvégi második győzelmére. Mögötte azonban nagy csata folyt egészen a futam legvégéig, s nem úszta meg a mezőny, hogy ismét bejöjjön a biztonsági autó.
Az előzgetésekben ugyanis Nick Cassidyt lökték a falnak, ám az összetört autóját hamar sikerült elszállítani, így elengedték a mezőnyt az utolsó körre. Bár a safety car újbóli beküldése miatt Evans elveszítette a több másodperces előnyét, s Vergne végig közel autózott hozzá az utolsó körben, Evans nem roppant össze a nyomás alatt, s a szombati után a vasárnapi versenyen is az első helyen látta meg a kockás zászlót.
Evans mellé Vergne és Frijns állhatott fel a dobogóra, pontot szerzett továbbá André Lotterer, Stoffel Vandoorne, Pascal Wehrlein, Oliver Turvey, Lucas di Grassi, Sébastien Buemi és Oliver Askew.
Folytatás április 30-án Monacóban!
FORMULA–E
RÓMA, MÁSODIK VERSENY
1. Mitch Evans (új-zélandi, Jaguar)
2. Jean-Éric Vergne (francia, DS Techeetah)
3. Robin Frijns (holland, Envision)
4. André Lotterer (német, Porsche)
5. Stoffel Vandoorne (belga, Mercedes)
A világbajnokság élmezőnye 5 futam után: 1. Jean-Éric Vergne (francia, DS Techeetah) 60 pont, 2. Robin Frijns (holland, Envision Racing) 58, 3. Stoffel Vandoorne (belga, Mercedes) 56, 4. Mitch Evans (új-zélandi, Jaguar) 51, 5. Edoardo Mortara (svájci, Venturi) 49, 6. André Lotterer (német, Porsche) 43