Az utolsó versenyhétvégén Brands Hatchban szerepelt a brit F4-es mezőny, s az idény egyetlen magyar versenyzője, Molnár Martin első szombati versenyen a 9. helyen ért célba, ami az újoncok között a harmadik helyet jelentette számára, s ezzel növelte előnyét legfőbb riválisával, Cuj Jüan-póval szemben. A második szombati futamon a negyedik helyen zárt, a sz összetett éllovas Daegen Fairclough valamint Alex Ninovic ellen csatázott nagyot a helyéért, előbbit sikeresen maga mögött is tartotta, s a kínai újonccal szemben ismét növelte az előnyét.
Vasárnap jött az idény utolsó két futama, s a döntés arról is, hogy ki lesz az újoncok legjobbja. A napi első futamon Molnár a harmadik helyen végzett, ám ennél is fontosabb, hogy a hatalmas balesetet szenvedő Jack Sherwood, megúszta komoly probléma nélkül, hogy a pálya legnagyobb tempójú kanyarában egy technikai hiba miatt, nagyjából 190-200 kilométeres tempónál berepült az erdőbe. A baleset miatt a versenyt piros zászlóval megszakították és később már nem indították újra, így lett végül Molnár a harmadik. Miután viszont a baleset csupán a 4. körben történt, ezért csak fele pontmennyiséget osztottak szét, így Molnárnak még egy pont kellett volna, hogy már ekkor biztos legyen számára az újoncok bajnoki címe.
Így viszont az utolsó versenyen az volt számára a cél, hogy pontszerző helyen érjen be, vagy ha nem, akkor ne Cuj nyerje az elsőévesek különversenyét.
„Végül egy őrült káoszfutammal zártuk az évet, mert már a rajt előtt elkezdett szemerkélni az eső, de a pálya még alkalmas volt a száraz pályás gumik használatára. Aztán a felvezető körben elkezdett rendesen esni, Martin pedig mondta is egyből a rádióban, hogy ezen már nem lehet slick gumival menni, és a felvételeken is látszott, hogy húzzák a keréknyomokat a vizes aszfalton.”
„Ennek ellenére nem fújták le a rajtot, hanem elengedték slick gumin a pilótákat, amitől a mezőny egyharmada rögtön elszállt, mert nem tudták az úton tartani az autót. Martin viszont ott tartotta és feljött a negyedik helyre, miközben Cui a felvezető kör végén a bokszba hajtott, hogy esőgumikon menjen a többiek után. Emiatt benne volt a pakliban, hogy mindenkit megelőz és az újoncok között az élre áll, ekkor azonban jött a piros zászlós megszakítás, majd új rajtprocedúrát rendeltek el” – fogalmazott Molnár mentora és edzője, Kiss Pál Tamás. Az új start után Molnár sokáig a harmadik volt az újoncok versenyében, ám nem akart felesleges kockázatot vállalni Cujjal szemben, ráadásul el is kezdett csúszkálni az autó alatta. Végül újabb biztonsági autós fázis végén az újabb újraindítást már nem kapta el jól, s ugyan Cuj átvette a vezetést az újoncok között a versenyen, a 16 éves magyar versenyző óriási izgalmak végén a negyedik legjobb újonc lett, s ezzel megszerezte a bajnoki címet az ifjoncok között.
Molnár teljesítményének értékét növeli, hogy az idény elején, a harmadik versenyhétvégét és kilenc futamot követően Molnár 90 pont lemaradásban volt az újoncok versenyében.