A kampány minden célcsoportot igyekezett megérinteni, idősebbeket, fiatalokat, Budapesten és vidéken élőket egyaránt. A kampány közel kétszáz hazai médiumban jelent meg.
Három szakaszban zajlott: 2012. április-június, illetve 2012. szeptember-november között minden csatornán futott. Nyáron, a londoni olimpia idején a közszolgálati televízió-csatornákon, az olimpiai közvetítések között találkozhatott a közönség a „szurkolói filmmel".
A nyári időszakban „Sportos csütörtökök" és több száz különböző sportprogram várták a sportágakat kipróbálni vágyókat. Az eseményekhez országszerte több százan csatlakoztak.
A Médiaunió Alapítvány felkérésére az Ipsos Zrt. ezerfős mintán felmérést végzett a kampány hatásairól. A mintavétel módja személyes megkérdezés volt, úgynevezett omnibusz-vizsgálat keretében. Az adatgyűjtés ideje: 2012. december 10–20. A minta kor, nem, iskolai végzettség és lakóhely településtípusa szerint reprezentatív az ország felnőtt lakosságra nézve.
Az Ipsos felméréséből kiderül, hogy azok, akik Magyarországon úgy nyilatkoztak, hogy sportolnak, azt legalább hetente egyszer teszik. Riasztó adat, hogy a magyar társadalom 40 százaléka egyáltalán nem mozog, de figyelembe kell venni, hogy ez a szám az idősebbeket is tartalmazza, akikre sajnos általában nem jellemző, hogy sportos életet élnének.
Závecz Tibor, a kutatás vezetője elmondta: „a felmérés eredményeképpen kijelenthető, hogy félmillió ember volt, aki a kampány hatására többet is mozgott, mint korábban. A legkedveltebb sportágak a kedveltség sorrendje szerint: kerékpározás, futás, fitnesz, foci."
Géczi Tamás, az Ipsos ügyvezető igazgatója így fogalmazott: „a válaszadók véleményének összegzése alapján elmondható, hogy két és fél millió ember számára mondható emlékezetesnek A sport mindenkié! kampány".