Decens típusú szurkoló – szurkolói pillanatok Bánhegyi Zsófiával

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2015.11.16. 12:41
null
Bánhegyi Zsófia, a decens szurkoló
Szurkolói pillanatok Bánhegyi Zsófiával.

– Melyik a legkedvesebb szurkolói pillanata?
– A nyáron eljutottam a kazanyi vizes világbajnokságra, és a legemlékezetesebb számomra a magyar sportolók ottani szereplése volt – mondta Bánhegyi Zsófia, a Magyar Telekom-csoport kommunikációs igazgatója. – Felemelő érzés volt a helyszínen szurkolni nekik, s látni a szép eredményeket. Egy érdekes történet ezzel kapcsolatban, hogy volt nálunk egy hatalmas magyar zászló, ami nagyon elnyerte az operatőrök tetszését, így állandó vágókép lettem a hazai és a nemzetközi híradókban.

– Ön a csendesebb vagy a vehemensebb szurkolók közé tartozik?
– Decens típusú szurkoló vagyok, de azért jó értelemben véve én is ki tudok jönni a sodromból. Magukkal ragadóak a magyar győzelmek, aztán hallani a Himnuszt – különösen külföldi sporteseményen. Rendszeresen járunk szponzoráltjaink mérkőzéseire, az egész vállalaton belül van egy szurkolói klubérzés a Fradi és a Veszprém esetében is.

– Ha már szóba kerültek a szponzoráltak, van közöttük személyes kedvence?
– Egy nő esetében talán furcsa, de a Fradi labdarúgócsapata lett az. Először a munkám miatt látogattam a meccseit, de az együttes annyira jól teljesít, a vezetőség intézkedéseinek köszönhetően pedig kellemes légkör alakult ki a Groupama Arénában, ami a családok számára is nagyon vonzó. Anélkül, hogy bármitől tartanom kellene, ki tudom vinni a mérkőzésekre a kisfiamat, aki szintén nagy Fradi-szurkoló lett.

– A Telekom milyen vezérelvek alapján választja ki, hogy mely csapatokat és sportolókat támogatja?
– Elsősorban a zenében és a sportban valósítunk meg szponzorációt a Deutsche Telekom iránymutatása alapján. Számunkra az a fontos, hogy az adott sportoló vagy csapat az első számú legyen Magyarországon, hiszen piacvezetőként ez építi leginkább a márkánkat. Fontos azonban a csapat elismertsége, valamint jövőbeli kilátásai és várható eredményei is.

– Mire vezethető vissza, hogy a különböző akciók és programok keretén belül a Telekom a szurkolóknak is kiemelt figyelmet szentel?
– Fontosak számunkra, hiszen a Telekom márka középpontjában a legfontosabb pillanatok átélése és megosztása áll, és az egyes csapatokhoz, sportolókhoz kapcsolódó erős érzelmi kötődés kiváló alkalmat teremthet ennek építésére. Örülünk, ha ebben digitális partnerei lehetünk a szurkolóknak, a szélesebb közönségnek, és emellett hozzájárulunk, hogy biztos hátteret nyújtsunk a hazai sportolók teljesítményéhez.

– Jövőre olimpiát rendeznek Rióban, a nagy esemény apropóján tervez valamit a cég?
– Nagy dolgokra készülünk, amelyek középpontjában a magyar sikerek megélése áll, de erről sajnos részleteket nem árulhatok el. Ami biztos, hogy új szponzorációkat is bejelentünk, s mivel a MOB platina fokozatú támogatói vagyunk, olyan közös akciókban gondolkodunk, amelyek sokáig emlékezetesek maradnak a magyarok számára, és elősegítik a sportolók minél jobb olimpiai szereplését.

A rovatot a Telekom támogatja

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik