MOB: bemutatták az új magyar szurkolói márkát, a „Magyarock”-at

MTI MTIMTI MTI
Vágólapra másolva!
2020.07.24. 14:57
null
(Fotó: MOB/Szalmás Péter)
Címkék
A Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) vezetői pénteken bemutatták a sajtónak az új magyar szurkolói márkát, a „Magyarockat”, amellyel az együvé tartozást szeretnék kifejezni és a 16–35 éves korosztályt igyekeznek megcélozni.

Kulcsár Krisztián, a MOB elnöke a rendhagyó helyszínen, a Kincsem Park gyepén tartott sajtótájékoztatón emlékeztetett rá, hogy az eredeti tervek szerint ezen a napon kezdődött volna a tokiói nyári olimpia, amelyet a koronavírus-járvány miatt kellett egy évvel elhalasztani.

„Nem tudunk a sportnál jobb dolgot mondani, amivel a magyarok együvé tartozását ki lehetne fejezni, azt, hogy párt- és klubpreferenciák nélkül a magyar sportolók sikeréért szurkolnak” – jelentette ki Vékássy Bálint, a MOB főtitkára, aki ezzel magyarázta, miért a „Mi vagyunk” lett az új brand szlogenje.

Azt is elárulta, hogy Magyarock márkát 11 civil mellett 166 olyan olimpikonjelölt fogja népszerűsíteni, akikről télen készítettek fotókat, amikor még úgy volt, hogy 2020-ban rendezik a tokiói ötkarikás játékokat.

Legfrissebb hírek

Gyulay Zsolt: A hagyományos sportágakban nem befolyásolják a kvótaszerzési esélyeket a változások

Egyéb egyéni
2025.04.15. 13:50

Sporttudományos konferenciát rendeztek a sportirányítás LA10 programjának keretében

Egyéb egyéni
2025.03.31. 20:41

MOB: május 17-én lesz a következő közgyűlés

Egyéb egyéni
2025.03.31. 20:34

A MOB és az MPB stratégiai megállapodást írt alá a BOM Alapítvánnyal

Egyéb egyéni
2025.03.28. 06:30

A MOB szerint a havas sportágakban hét-nyolc magyar esélyes a téli olimpiai indulásra

Egyéb egyéni
2025.03.26. 10:43

Elindult a Fiatal Sportvezetők Programjának második kurzusa

Egyéb egyéni
2025.02.21. 15:26

NOlimpia 2.0: a Kúria elutasította a népszavazás ügyét

Egyéb egyéni
2025.02.17. 08:30

Téli EYOF: négy éremmel zártak a magyarok

Egyéb egyéni
2025.02.16. 19:52
Ezek is érdekelhetik