MOB: bemutatták az új magyar szurkolói márkát, a „Magyarock”-at

MTI MTIMTI MTI
Vágólapra másolva!
2020.07.24. 14:57
null
(Fotó: MOB/Szalmás Péter)
Címkék
A Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) vezetői pénteken bemutatták a sajtónak az új magyar szurkolói márkát, a „Magyarockat”, amellyel az együvé tartozást szeretnék kifejezni és a 16–35 éves korosztályt igyekeznek megcélozni.

Kulcsár Krisztián, a MOB elnöke a rendhagyó helyszínen, a Kincsem Park gyepén tartott sajtótájékoztatón emlékeztetett rá, hogy az eredeti tervek szerint ezen a napon kezdődött volna a tokiói nyári olimpia, amelyet a koronavírus-járvány miatt kellett egy évvel elhalasztani.

„Nem tudunk a sportnál jobb dolgot mondani, amivel a magyarok együvé tartozását ki lehetne fejezni, azt, hogy párt- és klubpreferenciák nélkül a magyar sportolók sikeréért szurkolnak” – jelentette ki Vékássy Bálint, a MOB főtitkára, aki ezzel magyarázta, miért a „Mi vagyunk” lett az új brand szlogenje.

Azt is elárulta, hogy Magyarock márkát 11 civil mellett 166 olyan olimpikonjelölt fogja népszerűsíteni, akikről télen készítettek fotókat, amikor még úgy volt, hogy 2020-ban rendezik a tokiói ötkarikás játékokat.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik