A független értékelőcég által végzett online és közösségi médiaelemzés alapján sportoló, sportcsapat és e-sportoló kategóriában is felállították a tavalyi év első tíz helyezettjének listáját. A sportolói rangsor élén Hosszú Katinka végzett, megvédve ezzel a 2019-es elsőségét. A második helyre Szoboszlai Dominik futott be, míg a képzeletbeli dobogó alsó fokára Kapás Boglárka állhatott fel.
A csapatok lajstromában a történelmi BL-csoportkörös szereplést bemutató Ferencvárosi TC labdarúgóklubja végzett az élen, a legértékesebb e-sportoló Molnár Gábor lett.
A legkreatívabb közösségi médiakommunikációjáért arany minősítést kapott az EHB 2022 Nonprofit Kft., a jövő évi kézilabda Európa-bajnokságot népszerűsítő kampánya miatt.
A Hűség-díj annak a szponzornak járt, amely a magyar sportot a legkeményebb időszakban, a pandémia idején is töretlenül támogatta: a zsűri döntése értelmében ezt az elismerést a Szerencsejáték Zrt. érdemelte ki. A céget továbbá kitüntették a Milák Kristóffal kötött együttműködése miatt a legjobb szponzorációs megoldásért.
A 2020-as MMSZ Sportmarketing-díj nyertesei
A legértékesebb sportoló
1. Hosszú Katinka
2. Szoboszlai Dominik
3. Kapás Boglárka
A legértékesebb sportcsapat
1. Ferencvárosi Torna Club
2. Telekom Veszprém
3. Győri Audi ETO KC
A legértékesebb e-sportoló
1.Molnár Gábor
2.Subicz Dániel
3.Bereznay Dániel
A legjobb szponzorációs megoldás
Arany-díj: Szerencsejáték Zrt. (Tippmix márka) és Milák Kristóf együttműködés
Ezüst-díj: LV Sport – Amorim és Mikler Kollekció by Hummel
A legkreatívabb közösségi médiakommunikáció
Arany-díj: EHB 2022 Nonprofit Kft.
Ezüst-díj: SBI Promotion Kft. – Fittparade Gym Sports Festival
Ezüst-díj: Budapest Honvéd FC
Bronz-díj: Budapest Cowbells
Bronz-díj: Molnár Ábel
A legjobb társadalmi válasz a koronavírus-járványra
Arany-díj: Bowman and Becker Kft. – futniszep.hu
Arany-díj: Ferencvárosi Torna Club – SPORTFIVE Hungary Kft
Ezüst-díj: FK DAC 1904
Ezüst-díj: Nyíregyháza MJV – Mozdulj Nyíregyháza!
Hűség-díj
Arany-díj: Szerencsejáték Zrt.