Adrian Newey, a Red Bull technikai igazgatója, a háromszoros világbajnok istálló autóinak tervezője azt hitte, Sebastian Vettel nem tudja folytatni a Brazil Nagydíjat az első körben Bruno Sennával történt ütközése után. Amikor a német továbbment, megkönnyebbült, de ezután meglátta az autóról készült fényképet , Adrian Newey, a Red Bull technikai igazgatója, a háromszoros világbajnok istálló autóinak tervezője azt hitte, Sebastian Vettel nem tudja folytatni a Brazil Nagydíjat az első körben Bruno Sennával történt ütközése után. Amikor a német továbbment, megkönnyebbült, de ezután meglátta az autóról készült fényképet ,
„Nagyon őszintén mondom, hogy az első körben történt ütközés után azt hittem, mindennek vége – mondta Newey. – Seb szólt a rádión, azt mondta, szerinte nem fog tudni újraindulni. Aztán nagyon kellemes meglepetés volt, hogy mégis újraindult. Aztán készítettünk képet az autó sérüléseiről, és nagyon megijedtem, amikor láttam, hogy a kipufogó is behorpadt. Ilyen esetben könnyen előfordulhat, hogy meg is reped a kipufogó, a kaszni elemei pedig lángra kapnak, és ki kell állni."
„Annyit tehettünk, hogy módosítottuk a motorprogramozást, hogy a lehető leghűvösebben tartsuk a kipufogót. Veszítettünk az autó teljesítményéből" – mondta Newey.